تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۰۶۷۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نامه‌ای به مدیران بانک‌ها و موسسات اعتباری؛

سازمان حمایت خواستار رفع مسدودی حساب‌های وکالتی برای خودرو‌های تولید داخل شد

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت، در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری، اعلام کرد که رفع مسدودی وجوه وکالتی خودرو‌های تولید داخل به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان، انجام شود.

به گزارش می‌متالز، «حسین فرهیدزاده» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با ارسال نامه‌ای خطاب به ۲۸ مدیر عامل بانک و موسسه اعتباری، خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو‌های تولید داخل به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان شد.

در این نامه آمده است: «با عنایت به انجام دومین مرحله فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه و اتمام اولویت بندی متقاضیان خرید خودرو‌های تولید داخل، حسب تصمیمات متخذه مقرر شد کلیه بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان، اقدام لازم معمول نمایند.

در ادامه این نامه می‌خوانید: «لذا مستدعی است ضمن تسریع در رفع مسدودی حساب متقاضیان مذکور از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۶، دستور فرمایید نسبت به ابلاغ و اطلاع رسانی موضوع به تمامی شعب مرتبط اقدام و نتایج به این سازمان منعکس شود. بدیهی است برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت نبوده و چنانچه متقاضیان در سایر طرح‌های فروش خودرو شرکت کنند، در مهلت مقرر و براساس اولویت‌بندی اعلامی و فرآیند‌های مربوطه، می‌توانند نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.»

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده