تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۳۷۵
کد خبر: ۳۰۷۴۶۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

سومین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

‌می‌متالز - چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ سومین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان بمنظور بررسی آخرین وضعیت شرکت با حضور علی محمدی مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، دستور جلسه و گزارش عملکرد سایر واحد‌ها در انجام امور محوله و پروژه‌های در دست اقدام مطرح و مدیران مربوطه گزارشات خود را ارائه کردند، پس از آن گزارش اهداف و اقدامات استراتژیک شرکت در حوزه مختلف تولید، فروش، HSE، آموزش و ... توسط دبیر جلسه بیان شد و زمانبندی اجرای آن نیز تعیین گردید و همزمان معاونین و مدیران شرکت نیز به بحث و گفتگو فنی و تخصصی پرداختند.

علی محمدی مدیرعامل شرکت نیز ضمن تسلیت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران از زحمات کلیه کارکنان شرکت در محقق نمودن رکورد‌های تولید ماهانه و فصلی و همچنین آماده بکاری بالای خط تولید تقدیر و تشکر نمود و گفت: در روز‌های گذشته تمامی واحد‌های شرکت بخصوص مجموعه امور مالی زحمات زیادی را برای اجرای هر چه بهتر مجمع عمومی سالیانه شرکت متحمل شدند و بحمدالله مجمع بسیار خوب و در شأن این مجموعه برگزار گردید.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده