تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۳۰۷۵۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازرسی مشترک اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مرکز بهداشت شهرستان خواف از شرکت‌های معدنی بخش سنگان

‌می‌متالز - عبداله عرب نژاد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواف از بازرسی مشترک بازرس کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارشناس بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت از شرکت‌های معدنی بخش سنگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، عرب نژاد در رابطه با این خبر گفت: علی رضا ناصررودی بازرس کار این اداره به همراه محمدمحسنی از کارشناسان بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت و درمان این شهرستان بصورت مشترک از شرکت معدنی کسری، شرکت معدنی لاله‌های خونین و ایثارگران شهرستان خواف و همچنین شرکت معدن کاران عقیق سرخ سنگان بازرسی نمودند. عرب نژاد در ادامه افزود: معادن بازدید شده از نوع معدن سنگ آهن پلاسری می‌باشند که در واقع در دشت‌های بخش سنگان و درمجاورت با کوهستان (توده معدنی مجتمع سنگ آهن سنگان) می‌باشند. وی در تکمیل این خبر افزود: در این معادن، ماده معدنی با بلدوزر برداشت و دپو شده سپس توسط لودر، بیل مکانیکی و.. به داخل کامیون بارگیری و به محل دستگاه سپراتور حمل می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواف همچنین گفت: در این بازدید از واحد‌های سپراتوری که به صورت پیمانکار فعالیت داشته و همچنین واحد‌های مختلف معدن بازرسی به عمل آمده و ابلاغیه رفع نواقص صادرگردید. وی افزود: در این بازدید‌ها آموزش و راهنمایی‌های لازم به صورت حضوری به کارفرما و کارگران درخصوص اهمیت و رعایت مفاد قانون کار و آیین نامه‌های حفاظت فنی و بهداشت کار و اقدامات پیشگیرانه در خصوص حوادث و بیماری‌های ناشی از کار ارائه گردید. شایان ذکر اینکه در این بازدید‌ها برلزوم تشکیل پرونده پزشکی و معاینات ادواری پرسنل، آلاینده سنجی محیط کارتوسط شرکت‌های دارای تائید صلاحیت وهمچنین ارت سنجی و... توسط مشاورین حفاظت فنی و بهداشت کاردارای صلاحیت تاکید گردید.

بازرسی مشترک اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مرکز بهداشت شهرستان خواف از شرکت‌های معدنی بخش سنگان

بازرسی مشترک اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مرکز بهداشت شهرستان خواف از شرکت‌های معدنی بخش سنگان

منبع: اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

عناوین برگزیده