تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۱
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۳۰۷۵۱۹
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی خبر داد:

ساخت دهکده ورزشی در شهرستان بافق

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ساخت دهکده ورزشی در شهرستان بافق خبر داد و گفت: بافق این قابلیت را دارد که با ارتقا استاندارد‌های ورزشی، میزبان تیم‌های ملی و بین المللی شود.

به گزارش می‌متالز، مجتبی حمیدیان، پس از بازدید از مجموعه‌های ورزشی شرکت سنگ‌ آهن مرکزی بافق گفت: ساخت دهکده ورزشی ۵۰ هکتاری در دستور کار شرکت سنگ آهن مرکزی است که امیدواریم با رفع مشکلات موجود، به زودی به نتیجه برسد.

وی افزود: ساخت استخر، زمین دومیدانی، بدنسازی، فوتبال، فوتسال، سالن کشتی، سوئیت برای استراحت ورزشکاران و … از جمله طرح‌هایی است که در این دهکده ورزشی دیده شده است.

حمیدیان اضافه کرد: با تکمیل فاز‌های مختلف این مجموعه، شرکت سنگ آهن توانایی پوشش برنامه‌ها و اردو‌های تیم‌های ورزشی ملی و بین المللی را خواهد داشت.

حمیدیان با تاکید بر سرمایه گذاری برای کشف استعداد‌های سنین پایین و راه اندازی آکادمی ورزشی تصریح کرد: سیاست ما در مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه این است که در یکسری از رشته‌های ورزشی، آکادمی راه اندازی کنیم تا آموزش آن‌ها از سنین پایین پیگیری و انجام شود.

وی اضافه کرد: با تکیه بر این سیاست ورزشکاران زیادی توسط باشگاه سنگ آهن به جامعه ورزشی کشور معرفی و مقام‌های قهرمانی بسیاری در چند رشته ورزشی کسب شده است.

حمیدیان ادامه داد: آب و هوای شهرستان بافق شباهت زیادی به کشور‌های همسایه دارد و می‌تواند محل مناسبی برای تمرین تیم‌های ورزشی و برگزاری مسابقات باشد در این رابطه مذاکراتی با چند فدراسیون ورزشی انجام گرفته تا پس از بالابردن استاندارد‌های لازم شاهد حضور تیم‌های ورزشی در سطح ملی و حتی بین المللی باشیم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تصریح کرد: حضور تیم‌های ورزشی و برپایی مسابقات ملی و بین المللی می‌تواند درآمدزایی خوبی برای منطقه داشته باشد.

وی به مجموعه آبی باشگاه شرکت سنگ آهن نیز اشاره‌ای کرد و گفت: بازسازی استخر سرپوشیده آهنشهر در بهمن ماه سال گذشته در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر انجام شده است. بهره برداری از استخر روباز و حل و فصل منابع انسانی مجموعه نیز در دستور کار است.

حمیدیان با بیان اینکه برخی از امکانات استخر آهنشهر برای اولین بار در سطح استان فراهم شده است خاطرنشان کرد: این استخر هم اکنون در دسترس بیش از ۷ هزار نفر نیروی شرکت سنگ آهن و مردم شهرستان بافق است.

گفتنی است هم اکنون باشگاه فرهنگی _ ورزشی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران در ۲۱ رشته ورزشی فعالیت دارد.

ساخت دهکده ورزشی در شهرستان بافق

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده