تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۴۷
کد خبر: ۳۰۷۹۲۱
سرویس خبر : اجتماعی

رئیس کل دادگستری استان کرمان با جانبازان آسایشگاه جانبازان گهرزمین دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کرد

‌می‌متالز - رئیس کل دادگستری استان کرمان با جانبازان حاضر در آسایشگاه جانبازان گهرزمین دیدار و سپس به درخواست‌های حقوقی و قضایی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کرد.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونان دادگستری، با جانبازان حاضر در آسایشگاه جانبازان گهرزمین دیدار و سپس به درخواست‌های حقوقی و قضایی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این دیدار گفت:همه ما در قبال جانبازان مسوولیت داریم و خدمت به جانبازان و ایثارگران توفیقی الهی است که باید قدردان آن بود.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی عنوان کرد: مدیران باید بدانند که ایثارگری‌های جانبازان‌باعث شده که آن‌ها امروز در این جایگاه قرار گیرند و این نگاه موجب خواهد شد که بیش از پیش به این قشر خدمت رسانی شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته که از این مجموعه بازدید کرده ایم، تاکنون شورای حل اختلاف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان راه اندازی شده است.

وی به تشکیل شعبات ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مربوط به جانبازان اشاره و بیان کرد: دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران باید پرونده‌های قضایی مربوط به جانبازان را پیگیری کنند.

وی تاکیدکرد: جانبازان مقامی بی نظیر در نزد خداوند دارند.

منبع: خبرگزاری میزان

عناوین برگزیده