تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۸:۳۰
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۳۰۸۵۲۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معادن شهرستان راز و جرگلان زیرچتر بازرسان کار استان خراسان شمالی

‌می‌متالز - بازرسی از کارگاه‌های معدنی راز و جرگلان توسط کارگروه ارتقای ایمنی معدن در استان خراسان شمالی با هدف افزایش ایمنی و بهبود شرایط کاری به عنوان یک اقدام مثبت در حوزه کنترل و نظارت بر کارگاه‌های معدنی انجام گرفت.

به گزارش می‌متالز، مهندس قربان نباتیان مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بیان این خبر گفت: کارگروه ارتقای ایمنی معدن مسوول نظارت بر ایمنی و بهبود شرایط کاری در صنعت معدن است و انجام بازرسی‌ها به منظور تشخیص و رفع مشکلات مربوط به ایمنی، بهبود شرایط ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث معدنی از وظایف این کارگروه به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: بازرسی‌های کارشناسی ازمعادن ضمن شناسایی مشکلات و نواقص موجود در کارگاه‌های معدنی می‌تواند به ارائه راهکار‌های مناسب برای بهبود شرایط ایمنی و ارتقای مهارت‌های کارکنان، تشخیص مشکلات فنی و تجهیزات، تأکید بر رعایت قوانین و مقررات ایمنی کمک شایانی نماید.

نباتیان افزود: با انجام بازرسی از کارگاه‌های معدنی راز و جرگلان، می‌توان به شناسایی و رفع مشکلات مربوط به ایمنی و بهبود شرایط کاری، کاهش حوادث معدنی و محافظت از جان و امنیت کارکنان کمک کرد.

این در حالی است که؛ بازرسی‌های مزبور توانسته است ارتقای سطح ایمنی و بهبود کیفیت کار در کارگاه‌های معدنی را افزایش داده و نقش مهمی در حفظ سلامت و ایمنی کارکنان و بهبود شرایط کاری در این منطقه ایفا کند.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده