تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۷:۱۶
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۳۰۸۶۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

برنامه جدید کاپر مونتین برای طولانی تر کردن عمر معدن، افزایش تولید مس و طلا و کاهش هزینه های نقدی تولید

می متالز - شرکت معدنکاری مس کاپر مونتین، مستقر در ونکوور، یک برنامه معدنکاری منسجم جدید را منتشر کرده که باعث افزایش تولید مس و طلا، طولانی تر شدن عمر معدن، و کاهش هزینه های نقدی تولید می شود.
برنامه جدید کاپر مونتین برای طولانی تر کردن عمر معدن، افزایش تولید مس و طلا و کاهش هزینه های نقدی تولید

به گزارش می متالز، این برنامه جدید شامل توسعه معتدل کارخانه فرآوری موجود کاپر مونتین به 45 هزار تن در روز خواهد شد و تولید معدن نیو اینجربل را یکپارچه خواهد کرد. شرکت کاپر مونتین اخبار خوشی در مورد تغییرات پیشنهادی گنجانده شده در این برنامه دارد. ذخائر معدنی حدود 102 درصد افزایش یافته است. تولید معادل مس به 116 میلیون پوند در سال در طول 10 سال خواهد بود و عمر معدن از 14 سال قبلی به 26 سال افزایش خواهد یافت. هزینه های نقدی هم به 1.87 دلار ایالات متحده برای تولید هر پوند مس تنزل خواهد نمود. توسعه کارخانه از راه اندازی یک آسیاب گلوله ای دیگر بهره مند خواهد شد. احداث این کارخانه جدید تا فصل نخست 2020 با هزینه 25 میلیون دلار ایالات متحده به پایان خواهد رسید. توسعه یک گود روباز در معدن نیو اینجربل به تزریق حدوداً 23 میلیون دلار ایالات متحده نیاز خواهد داشت. ارزش جاری خالص پس-مالیاتی( با 8 درصد نزول) هر دو پروژه بر مبنایی 100 درصدی 619 میلیون دلار ایالات متحده است. کاپر مونتین 75 درصد از سهام نیو اینجربل را که در تنها 1000 متری معدن کاپر مونتین در نزدیکی پرینستون واقع شده در اختیار دارد. 25 درصد باقیمانده سهام این پروژه متعلق به میتسوبیشی است.

 

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد