تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۰۸۸۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خبر داد:

شناسایی ۱۰۷ مرکز غیرمجاز رمزارز در لرستان

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از شناسایی ۱۰۷ مرکز غیرمجاز رمز ارز در استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مهران امیری اظهار کرد: در کل لرستان ۱۰۷ مرکز غیرمجاز رمزارز را شناسایی و ۲۱۲۶ دستگاه را ضبط کردیم.

وی افزود: این افراد در صورتی که از کنتور استفاده کنند هرکدام ببینیم مصرفشان بالا رفته آن‌ها را بررسی می‌کنیم و روش دیگر گزارش‌های مردمی است.

این مسوول ادامه داد: مشترکین صنعتی می‌توانند یکی از گزینه‌های ما را درخواست کنند، ما با کیلووات خریداری شده کار نداریم و براساس مصرفی که دارند از آن‌ها هزینه دریافت می‌شود.

امیری با اشاره به این‌که صورتحساب‌های مشتریان در راستای برق مصرفی بوده، افزود: اگر افرادی هستند که نسبت به صورتحساب خود اعتراض دارند اعلام کنند تا کنتور آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: سال ۱۴۰۰ خاموشی‌های همه بخش‌های مختلف جامعه را اذیت کرد که با استقرار دولت جدید هماهنگی بین بخشی خوبی انجام و بین وزارت نیرو، کشور، صمت و جهاد کشاورزی شد و از مسئولان صنایع و شهرک‌های صنعتی دعوت و از آن‌ها خواسته شد با ما همکاری داشته باشند که در بخش خانگی خاموشی نداشته و در بخش صنعت کمترین خاموشی را داشته باشیم.

وی بیان کرد: سال گذشته روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ مگاوات کاهش مصرف را داشتیم.

امیری تصریح کرد: امسال نیز همین برنامه را داریم که در بخش صنعت، کشاورزی، خانگی و تولید خاموشی نداشته باشیم و بخش تولید با برنامه‌ریزی بدون وقفه به بحث تولید خود برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: کنترل مشترکین توسط سامانه پایش که مصرف کنترل‌های هوشمند را در زمان پیک‌بار رصد می‌کنند یکی از روش‌های ماست.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی نیز می‌توانند از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی نیاز خود را به ما اعلام کنند.

امیری تصریح کرد: شهرک صنعتی شماره یک مشکل کمبود برق نداشته و یک فیلتر اختصاصی و یک فیلتر رزرو دارد، شهرک صنعتی شماره دو مشکل داشت که پست توزیع این شهرک در انتهای آن احداث و در آینده نزدیک وارد مدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: شهرک شماره سه از فیلر شرکت توزیع تأمین می‌شود که فیلر اختصاصی آن در حال احداث است.

وی با اشاره به این‌که در بروجرد نیز شهرک شماره دو مشکل خاصی نداشته و شهرک شماره یک دارای مشکل است، تصریح کرد: جهت انجام روشنایی معابر شهرک‌های صنعتی تفاهم نامه‌ای با شرکت شهرک‌های صنعتی امضاء شده و شهرک‌های صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد را کامل انجام دادیم و شهرک اشترینان نیز در حال حاضر در حال نصب تیر هستیم تا یک ماه آینده این شهرک روشن خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده