تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۵۲
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۳۰۹۱۳۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پیام تبریک مهندس مهدی سرخان پور مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان-مسجدسلیمان به مناسبت گرامی داشت روز صنعت و معدن

‌می‌متالز - همزمان با دهم تیرماه سالروز گرامی داشت روز صنعت و معدن مهندس مهدی سرخان پور مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان با ارسال (صدور) پیامی این روز را به کلیه فعالان و تلاشگران این صنعت و همکاران خود تبریک گفتند.

به گزارش می‌متالز، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از آنجا که دهم تیرماه براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تقویم ملی کشورمان به روز صنعت و معدن اختصاص داده شده است و اختصاص این روز به مقوله صنعت و معدن فرصتی مناسب برای اندیشیدن به نقش اثر گذار آن بعنوان عامل تولید و ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید ناخالص ملی است. گرامی داشت این روز یعنی گرامی داشت خود باوری، استقلال و رونق اقتصادی است.

بدون شک صنعت دروازه توسعه کشورهاست و استفاده از ظرفیت صنایع بهترین راه پیشرفت و آبادانی و ایجاد رفاه اجتماعی خواهد بود. از این رو صنعت گران بعنوان موتور محرک صنعت نقش اساسی و محوری در این مسیر ایفا می‌کنند؛ و درسالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین شده بنام “مهار تورم و رشد تولید”قطعا گستره صنایع کشور حجم و نقش زیادی در تحقق این شعار خواهد داشت؛ و چه بسیار زیباست در همچون روزی بر زحمات و تلاش‌های جهادگران عرصه صنعت و معدن ارج بگزاریم؛ لذا اینجانب وظیفه خود دانستم روز ملی صنعت و معدن که یاد آور تلاش‌ها و زحمات فعالان این عرصه است را به همه صنعت گران و معدن کاران کشور و همچنین پرسنل خدوم صنعت آلومینیوم کشور و خاصه همکاران گرامی ام و در نهایت مدیرانی که در مسیر شکوفایی بهتر و بیشتر صنعت و معدن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند تبریک و تهنیت عرض نمایم و توفیق و سربلندی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

مهدی سرخان پور
مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان
۱۰ تیر ۱۴۰۲

منبع: رویش زاگرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده