تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۶۶۲۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سفر معاون صنایع عمومی وزیر صمت به استان مرکزی در آستانه روز صنعت و معدن

‌می‌متالز - معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مناسبت دهه تولید و تجارت و روز صنعت و معدن در سفری دو روزه به استان مرکزی ضمن شرکت در مراسم تجلیل از واحد‌های نمونه صنعتی ازچندین واحد صنعتی بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و اصناف استان مرکزی به مناسبت دهه تولید وتجارت؛ در این مراسم ۳۶ واحد صنعتی نمونه استان موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شدند و از ۱۳ واحد صنفی منتخب هم تجلیل شد. معاون وزیر صمت در این مراسم توانمندی‌ها وظرفیت‌های صنعتی استان مرکزی را برای رسیدن به رشد و توسعه هرچه بیشتر اقتصادی کشور تاثیرگذار دانست و گفت: رویکرد جدید وزارت صمت توجه به تولید وتجارت به عنوان بازوان توانمند اقتصاد است.

برادران گفت: توجه به زنجیره تولید و خوشه‌های صنعتی برای تکمیل چرخه تولید از راهکار‌های رسیدن به توسعه اقتصادی و افزایش ظرفیت هاست که با تامین مواد اولیه و تکمیل چرخه تولید می‌توان با بهره مندی از ظرفیت‌های موجود تولید و اشتغال را تا دوبرابر افزایش داد.

در ادامه سفر بمعاون صنایع عمومی وزارت صنعت معدن تجارت به استان مرکزی با حضور در واحد نیکسان شهر ساوه از خطوط تولید این شرکت بازدید نمود. در این بازدید که مدیرکل صمت استان نیز حضور داشت، مدیرعامل شرکت نیکسان به بیان نقطه نظرات و مسائل ومشکلات پیش روی این صنعت پرداخت. شرکت نیکسان در شهرک صنعتی کاوه تولید کننده انواع یخچال و فریزر در استان مرکزی می‌باشد. دکتر برادران با حضور در شرکت قوطی سازی رانی در جریان نحوه تولید و توزیع محصول تولیدی این شرکت قرار گرفت. در این بازدید که مدیرکل صنعت معدن وتجارت استان مرکزی حضور داشتند مدیرشرکت به بیان مسائل و مشکلات شرکت پرداختند. شرکت قوطی سازی ایندستریز با ظرفیت تولید ۷ میلیون قوطی در روز در شهرک صنعتی کاوه ساوه فعالیت دارد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده