تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۳۰۸۴۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران:

تدابیر منطقی تسهیل‌گر، مسیر توسعه بخش صنعت و معدن را هموار می‌کند

‌می‌متالز - رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: توسعه بخش صنعت و معدن، نیازمند تدابیر منطقی تسهیلگر است.

به گزارش می‌متالز، "بهرام سبحانی" در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز صنعت و معدن افزود: دهم تیر، روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت این مناسبت، عرض تبریک و دستمریزاد داشته به تلاشگران عرصه معدن و صنعت کشور که با وجود همه مشکلات و نابسامانی‌های موجود در فضای کسب و کار، همچنان پر خروش و خستگی ناپذیر طی طریق می‌کنند و راه را برای آینده‌ای پر امید هموار می‌سازند، داشته باشیم.

وی گفت: در چنین شرایطی انتظار می‌رود دولتمردان و قانون گذاران نیز با عنایت به نقش پر رنگ معدن و صنایع معدنی در رونق اقتصادی، اشتغال و ارزآوری، با اتخاذ تدابیر منطقی تسهیل‌گر، مسیر توسعه این بخش عظیم اقتصادی را بیش از پیش هموار کنند.

سبحانی ادامه‌داد: به‌طور قطع با تلاش فعالان معدن و صنایع معدنی می‌توانیم شاهد رشد و توسعه این بخش بزرگ در راستای سیاست رهایی از اقتصاد تک‌محصولی و جایگزینی آن به جای نفت باشیم.

وی اضافه‌کرد: همچنین با توجه به مزیت‌های نسبی کشور از جمله برق، گاز و نیروی جوان به‌طور قطع این بخش می‌تواند نقشی اساسی در صادرات و ارزآوری کشور ایفا کند.

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ابراز امیدواری کرد با حمایت مسوولان شاهد رشد پایدار تولید و توسعه صادرات در معدن و صنایع معدنی کشور به‌ویژه صنعت استراتژیک فولاد باشیم.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده