تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۹
بازدید: ۴۲۳
کد خبر: ۳۰۹۱۶۱
از سوی دفتر صنایع نرم‌افزار وزارت صمت؛

شرکت‌های برتر تولید کننده نرم‌افزار در کشور معرفی شدند

‌می‌متالز - شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزار کشور که در مراسم روز صنعت و معدن مورد تقدیر قرار گرفتند، معرفی شدند.

به گزارش می‌متالز، در مراسم روز صنعت و معدن سال ۱۴۰۲ که با حضور رئیس جمهور، وزیر صمت، معاونان و سایر مقامات به همراه صنعت‌گران کشور، در سالن اجلاس سران برگزار شد، از سه شرکت تولید کننده نرم افزار کشور که بالاترین امتیاز را دریافت کرده‌اند، به‌عنوان شرکت‌های برتر صنعت نرم افزار تقدیر شدند.

در این ارزیابی ۷۰ شرکت تولید کننده دارای پروانه بهره‌برداری صنعتی نرم‌افزار، فرم اولیه را تکمیل و به همراه مدارک ارسال کردند و براساس فرمول‌های کمیته ارزیابی، میزان رشد تولید (فروش)، نیروی انسانی، گواهی‌های بین‌المللی و داخلی و صادرات نرم افزار و ... در عملکرد سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ارزیابی شدند.

بر این اساس، «به‌پرداز همراه سامانه اول (بهسا)»، «فن‌آوری اطلاعات رجاء» و «نرم‌افزاری داتیس آرین قشم (داتین)» سه شرکت تولید کننده نرم‌افزار بودند که بالاترین امتیاز را کسب و به‌عنوان شرکت‌های برتر صنایع نرم‌افزار در مراسم روز ملی صنعت لوح و تقدیرنامه دریافت کردند.

در این راستا، «میرعلی سیدی» مدیرعامل شرکت بهسا به‌عنوان تنها سخنران منتخب بخش صنعت، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های دفتر صنایع نرم‌افزار وزارت صمت، با اشاره به اینکه شرکت بهسا در حوزه تلکام و به‌طور خاص در حوزه تولید نرم افزار به همراه سایر شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزار در راستای کاهش تحریم‌های ظالمانه و ایجاد فرصت برای خلق ارزش افزوده در منطقه و جهان، توان خلق فرصت‌های بیشماری در حوزه نرم‌افزار را دارد، از رئیس جمهور مواردی از جمله توجه ویژه به حوزه صنعت نرم افزار را درخواست کرد.

شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزاری که ۱۰ امتیاز اول را دریافت و امکان تقدیر از همگی در روز ملی صنعت فراهم نشد، به شرح ذیل است:

شرکت‌های برتر تولید کننده نرم‌افزار در کشور معرفی شدند

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده