تاریخ: ۰۸ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۰۹۳۴۷
سرویس خبر : انرژی

ورود تعزیرات به افزایش قیمت محصولات پتروشیمی

‌می‌متالز - رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست فرآیند قانونی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی را بررسی و نتیجه را به تعزیرات اعلام کند.

به گزارش می‌متالز، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشت: گزارش‌ها و اخبار دریافتی حکایت از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی دارد و بر همین اساس لازم است جنابعالی، فرآیند قیمت‌گذاری این محصولات را به طور دقیق تعیین، بررسی و در صورت مشاهده افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها، گزارش تخلف تهیه و برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کنید.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: اگر فرآیند قیمت‌گذاری بدون ضابطه انجام شده باشد، به محض دریافت گزارش به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت به تخلفات این شرکت‌ها رسیدگی و صدور حکم می‌شود.

به گفته اصانلو، شعب ویژه مهم و ملی سازمان موظف شدند که گزارش‌های دریافتی پیرامون تخلف شرکت‌های پتروشیمی را به صورت ویژه و با جدیت رسیدگی کنند.

معاون وزیر دادگستری تصریح کرد: ریاست محترم جمهوری در جلسه امروز هیئت دولت، مأموریت جدیدی به سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی و برخورد قانونی با تخلفات عرضه محصولات پتروشیمی محول کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده