تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۰۹۶۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

دیدار فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از مسولین سپاه استان با مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و معاونین این مجتمع عظیم صنعتی، شنبه هفدهم تیرماه دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش می‌متالز، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این دیدار گفت: ذوب آهن اصفهان در پشتیبانی از جبهه‌های جنگ و رشد و توسعه کشور همواره خوش درخشیده است و ما همواره به این مجتمع عظیم تولیدی کشور افتخار می‌کنیم و حمایت کامل از این شناسنامه صنعت فولاد کشور داریم.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان، مجتمع عظیم صنعتی است که قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیار زیادی دارد و تولید ریل ملی آن یکی از افتخارات ماندگار برای کشور به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: با همدلی و هم افزایی بسیار خوبی که در بین بخش‌های مختلف استان و کشور با این مجتمع عظیم صنعتی برقرار شده است، این شرکت رشد تولید و شکوفایی بیش از پیش را برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورد.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در تشریح مهمترین برنامه‌های سال جاری گفت: این مجتمع عظیم صنعتی از ابتدای امسال، پیاده سازی رویکرد تحولی را برای بخش‌های گوناگون شرکت به عنوان یک استراتژی کلیدی مدنظر قرار داده است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری برای «مهار تورم، رشد تولید»، تولید ۴۵ درصدی محصولات ارزش افزا را در راستای نهضت ملی مسکن و توسعه شبکه سراسری راه آهن و متروی کلان شهر‌ها در دستور کار دارد.

شایان ذکر است سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از مسوولین در بدو ورود به شرکت در محل یادمان شهدای گمنام این مجتمع عظیم صنعتی حاضر و به مقام شامخ این شهدای بزرگوار اَدای احترام نمودند و سپس با آیت ا... حبیب ا... رهبر مسول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت نیز دیدار و گفتگو داشتند.

دیدار فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

دیدار فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده