تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۱۱
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۱۰۰۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

ارزیابی عملکرد شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با حضور ارزیابان فولاد مبارکه

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، روز شنبه ششم خردادماه سال جاری، با حضور تیم ارزیابی فولاد مبارکه و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در محل شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، بر اساس برنامه ارزیابی اعلام شده از سوی امور مجامع و ارزیابی شرکت فولاد مبارکه، در این جلسه ارزیابی عملکرد شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، روز شنبه ششم خردادماه سال جاری، با حضور تیم ارزیابی فولاد مبارکه و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در محل شرکت برگزار شد.

بر اساس برنامه ارزیابی اعلام شده از سوی امور مجامع و ارزیابی شرکت فولاد مبارکه، در این جلسه عملکرد مالی، پروژه‌های توسعه و اهداف و استراتژی‌های شرکت فولاد سفیددشت مورد ارزیابی قرار گرفت.

در جریان برگزاری این ارزیابی، جمشید علی بابایی، مدیر تکنولوژی و توسـعه شـرکت فولاد سفیددشـت ضمن قدردانی از همت و تلاش تیـم ارزیابـی شـرکت فـولاد مبارکـه بـه بیـان اهمیـت ارزیابـی عملکـرد و نتایـج حاصـل از آن کـه منجـر بـه رشـد و تعالـی سـازمان‌ها می‌شـود پرداخـت و اظهـار امیـدواری کـرد امسـال هـم ماننـد گذشـته شـاهد رقـم خـوردن نتایـج درخشـان در شـرکت فولاد سفیددشـت باشـیم.

خروجی ارزیابی به هم افزایی، یادگیری و بهبود مستمر در انجام به موقع و هدفمند پروژه‌ها منجر می‌شود

رسول همامی رئیس راهبری شرکت‌های گروه فولاد مبارکه نیز در این خصوص گفت: در راستای همسویی استراتژی‌های تدوین شده در شرکت‌های گروه با شرکت فولاد مبارکه و همچنین ارزیابی میزان تحقق اهداف، اقدامات و شاخص‌های استراتژیک سال ۱۴۰۱ این شرکت‌ها و به منظور تحقق پروژه‌های توسعه و شاخص‌های مدیریت پروژه ها، تیم ارزیابی فولاد مبارکه متشکل از چهار نفر در محل شرکت فولاد سفیددشت حاضر شدند و با برگزاری جلسات متعدد، فشرده و همچنین بازدید از خط تولید و پروژه‌های توسعه، نسبت به این مهم اقدام نمودند.

همامی اظهار امیدواری کرد خروجی این ارزیابی همچون گذشته موجب هم افزایی، یادگیری و بهبود مستمر در انجام به موقع و هدفمند پروژه‌ها گردد که مسلماً موجبات تعالی گروه فولاد مبارکه را در پی خواهد داشت.

منبع: دنیای معدن

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده