تاریخ: ۲۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۳۳
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۳۱۰۱۶۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حضور و بازدید اعضاء هیات مدیره شرکت تجلی از شرکت‌های معدنکار باختر، صنایع فولاد کردستان و صبا امیدغرب خاورمیانه

‌می‌متالز - هیات مدیره ضمن بازدید میدانی از میزان پیشرفت پروژه‌ها با برگزاری جلسات متعدد به بررسی وضعیت و مشکلات موجود پرداختند.

به گزارش می‌متالز، طی بازدید‌ها و جلسات برگزار شده  پس از استماع گزارش روند پیشرفت پروژه ها، مرتضی علی اکبری ضمن بررسی چالش‌های موجود به کلیه مدیران و عوامل اجرائی مواردی را یادآور شد.

شرکت تجلی به عنوان نخستین شرکت پروژه محور کشور، با دراختیار داشتن واحد کنترل پروژه، تمامی فعالیت‌ها را بررسی و انحراف هر یک از پروژه‌ها را مورد تجزیه و تحلیل فنی قرار می‌دهد.

تمامی این اقدامات به دلیل آن است که اتمام پروژه‌ها برای این شرکت حائز اهمیت است و شرکت تجلی از سوی سهامداران حقیقی و حقوقی، خود را مکلف ‌می‌داند به طور مستمر وضعیت پروژه‌ها را ارزیابی کند.

  • تمرکز ویژه کلیه مدیران ارشد و عوامل اجرائی پروژه‌ها در قرارداد‌های ساخت داخلی و خارجی تجهیزات و تکمیل روند اخذ گواهی‌های مورد نیاز.

  • اولویت بندی مراحل مهندسی در برنامه ریزی ساخت و اجراء بخش‌های با اهمیت پروژه.

  • نحوه تامین ارز و دستیابی به منابع مالی مورد نیاز در جهت پیشرفت پروژه ها.

  • تلاش همگانی در تمامی سطوح بمنظور تکمیل پروژه‌ها طبق برنامه ریزی‌های انجام شده.

در پایان مدیرعامل شرکت تجلی از تمامی اقدامات به عمل آمده تشکر و قدردانی کرد؛ و به این نکته اشاره نمود که تکمیل پروژه‌ها برای تجلی بسیار مهم و حیاتی می‌باشد و به سهم خود در این راه از هیچ گونه حمایت به ویژه پشتیبانی و تزریق منابع مالی دریغ نخواهند کرد.

عناوین برگزیده