تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۳۱۰۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

تلاش برای احداث شهرک تخصصی سنگ‌های قیمتی در قم

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: برای استفاده از ظرفیت‌های معادن استان به دنبال احداث شهرک تخصصی سنگ‌های قیمتی در قم هستیم.
تلاش برای احداث شهرک تخصصی سنگ‌های قیمتی در قم

به گزارش می متالز، محمود سیجانی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم توجه به بسته سوغات در قم اظهار کرد: در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با مراجع عظام تقلید اهمیت پرداختن به بسته سوغات زائرین مطرح شد و این بسته می‌تواند که محرک خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی در استان باشد.

وی ادامه داد: شهر مشهد اقداماتی را در زمینه تهیه بسته سوغات شروع کرده و شایسته است که شهر قم هم به این مساله بپردازد، بسته سوغات زائر می‌تواند که ابعاد مختلف اقتصادی  و فرهنگی داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در معادن استان علاوه بر طلا، مس و آهن کشف شده است و ژئوفیزیک هوایی در زمینه بخش معدن قم صورت رفت.

سیجانی با اشاره به ظرفیت‌های استان قم خاطرنشان کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های معادن استان به دنبال احداث شهرک تخصصی سنگ‌های قیمتی در قم هستیم، این شهرک یکی از طرح‌های پیش بینی شده استان در سال 98 است.

عناوین برگزیده