تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۲۶
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۳۱۰۹۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای تحقق شهر هوشمند

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با اشاره به لزوم هوشمندسازی حوزه‌های مختلف گفت: اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان یک نهاد اقتصادی، آماده خدمت برای تحقق شهر هوشمند است.

به گزارش می‌متالز، امیر کشانی امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم تیرماه_ در همایش نقش فناوری اطلاعات در مدیریت شهری با عنوان «شهر، توسعه، فناوری» اظهار کرد: با توجه به شعار «اصفهان، شهر زندگی»، فعالیت‌های حوزه انسانی و توسعه شهری اهمیت بسیاری دارد، در این راستا اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان یک نهاد اقتصادی، آماده خدمت برای تحقق شهر هوشمند است.

وی ادامه داد: اصفهان، از اولین استان‌هایی است که شهرک علمی و تحقیقاتی را شکل داد، لذا از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان به عنوان ظرفیت علمی برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در هوشمندسازی شهر برای شرکت‌های دانش بنیان افزود: برای نخستین بار در اتاق بازرگانی، کمیسیون دانش بنیان ایجاد شده که، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد، همه این‌ها یک فرصت ویژه است.

کشانی تصریح کرد: اتاق بازرگانی همه انرژی خود را بر موضوع صادرات گذاشته، در این راستا افق پیش روی این اتاق سه برابر شدن درآمد ارزی استان است.

وی با تاکید بر لزوم هوشمندسازی حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: هوشمندسازی همه حوزه‌ها همچون نور، اطلاعات، انرژی و حمل و نقل بسیار اهمیت دارد.

منبع: ایمنا

عناوین برگزیده