تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۵۳
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۳۱۱۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افتتاح دفتر ارتباط با استاندارد در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان

می متالز - با حضور رئیس و معاونین اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی کردستان در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، تفاهم نامه دفتر ارتباط با استاندارد در این سازمان منعقد گردید.
افتتاح دفتر ارتباط با استاندارد در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان

به گزارش می متالز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در آئین افتتاح دفتر ارتباط با استاندارد گفت: بحث استاندارد سازی کالاهای تولیدی در واحدهای تولیدی یکی از دغدغه های مهم و اساسی ما در سازمان "صمت" است.

محمد دره وزمی با مهم ارزیابی کردن استاندارد در مقوله های مختلف زندگی افزود: اگر تولیدکنندگان ما به تولید کالاهای با کیفیت و استاندارد روی بیاورند قطعا باعث رونق و شکوفایی اقتصادی خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: تولید کالاهای با کیفیت علاوه بر منافع سرشار بلند مدت اقتصادی باعث اعتبار و اهمیت یک منطقه یا کشور نسبت به سایر نقاط دیگر می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: متاسفانه تعدادی انگشت شمار به دلیل کسب سود بیشتر اقدام به قانون گریزی و از جمله استاندارد گریزی می نمایند که باید با اینگونه افراد برابر قوانین و مقرارت برخورد جدی صورت پذیرد.

دره وزمی یادآور شد: مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان آمادگی دارند تا در کنار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی نسبت به فرهنگ سازی و همچنین اقدامات لازم درجهت فراگیر کردن فرهنگ استاندارد فعالیت لازم را بعمل آورد.

وی همچنین به مسئولیت های اجتماعی شهروندان و سازمان­های دولتی و خصوصی در قبال یکدیگر اشاره نمود و گفت: یکی از مسئولیت های اجتماعی ما در سازمان "صمت" نظارت بر تولید و توزیع کالای با کیفیت و استاندارد است و در این راستا از هیچگونه تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

در ادامه برنامه با حضور رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین رئیس و معاونین اداره کل استاندارد هجدهمین دفتر ارتباط با استاندارد در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

عناوین برگزیده