تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۱۱۸۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی لرستان در بلاروس و عراق

‌می‌متالز - معاون امور اقتصادی استاندار لرستان به شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی لرستان در بلاروس و عراق اشاره کرد و گفت: هر کدام از این نمایشگاه‌ها که منافع استان را در صادرات بیشتر تامین کنند با قدرت ظرفیت‌های استان را به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش می‌متالز، سیروس ابراهیمی در حاشیه دومین جلسه توسعه صادرات غیر نفتی استان لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صادرات در کل کشور از طریق چند گمرک محدود انجام می‌شود و سهم استان‌ها در این موضوع نادیده گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده پیشنهاد‌های لازم برای انجام تمام صادرات استان از طریق گمرک لرستان و ارائه راهکار‌هایی برای ورود واحد‌هایی که گردش مالی خوبی دارند به استان از طریق اتاق بازرگانی استان، ادارات مرتبط و اداره صمت به عنوان دبیرخانه این کارگروه انجام شود.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب استان، افزود: امیدواریم بتوانیم سهم لرستان را از گردشگری سلامت را نیز داشته باشیم و در این رابطه در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد.

ابراهیمی به شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی لرستان در بلاروس و عراق اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این دو نمایشگاه به صورت همزمان در تاریخ ۱۰ تا ۲۰ مهرماه سال جاری برگزار می‌شوند، بنا بر تصمیمات کارگروه، هر کدام از این نمایشگاه‌ها که منافع استان را در صادرات بیشتر تامین کنند با قدرت ظرفیت‌های استان را به نمایش خواهیم گذاشت.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده