تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۳۱۱۹۸۴
سرویس خبر : زمین شناسی

۲۳ مرداد ۱۴۰۲؛ مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف در استان‌های خراسان‌رضوی و سمنان برگزار می‌شود

‌می‌متالز - این سازمان در نظر دارد تعدادی از محدوده‌های دارای گواهی اکتشاف خود را از طریق مزایده عمومی در استان‌های خراسان‌رضوی و سمنان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، با شرایط مندرج در اسناد مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت واگذار کند.

به گزارش می‌متالز، کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارایه پیشنهادات مزایده گران و بازگشایی پاکت‌ها از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. مزایده‌گران می‌بایست در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت که دارای گواهی صلاحیت فنی و مالی صادره از سوی سازمان نظام مهندسی معدن استان‌ها می‌باشند دعوت می‌شود از تاریخ دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ لغایت پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ نسبت به دریافت، تکمیل اسناد و مدارک اقدام نمایند.

۲۳ مرداد ۱۴۰۲؛ مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف در استان‌های خراسان‌رضوی و سمنان برگزار می‌شود
همچنین سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در نظر دارد در تاریخ شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹ تا ۱۱ جلسه‌ای به‌منظور ارایه مشخصات و توضیحات لازم نسبت به موارد مزایده گذاشته شده را جهت متقاضیان برگزار نماید؛ لذا حضور نمایندگان پیشنهاددهندگان با ارایه معرفی‌نامه رسمی جهت (اشخاص حقوقی) و جهت اشخاص حقیقی نیز شخصاً بلامانع است.

مهلت بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد و همچنین تحویل پاکت الف به دبیرخانه سازمان به نشانی میدان آزادی، بلوار معراج، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی‌تر با شماره‌های ۰۲۱۶۴۵۹۲۳۷۶ و ۶۴۵۹۲۳۲۲ پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور تماس حاصل نمایند.

منبع: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده