تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۴۶
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۳۱۲۰۹۲
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بردسکن خبر داد؛

بررسی و پیگیری ساماندهی حمل مواد معدنی در راه‌های شهرستان بردسکن

‌می‌متالز - اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بردسکن سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بردسکن از برگزاری جلسات و پیگیری‌های متعدد در خصوص ساماندهی حمل مواد معدنی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمد امین پور اسماعیلی سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بردسکن گفت: در راستای بند ت تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور بررسی‌ها و جلسات متعدد در خصوص ساماندهی حمل مواد معدنی انجام شده است.

وی افزود: الزامات اجرایی شدن این طرح مستلزم ایجاد بستر و تامین زیر ساخت‌های لازم میباشد که در این خصوص جلساتی با حضور نمایندگان معادن فعال شهرستان و ادارات ذیربط برگزار و صورت جلسات لازم تهیه و مصوب گردید.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بردسکن ادامه داد: علاوه بر فعالیت‌های حوزه حمل و نقل در تیر ماه فعالیت‌ها و تلاش راهداران عزیر در حوزه راهداری نیز انجام پذیرفته که از جمله می‌توان به انجام ۳۵۰ متر مربع لکه گیری هندسی، مرمت و احداث دریواسیون به مقدار ۲۰۰ متر طول و همچنین تیغ زنی و مرمت راه‌های شوسه به طول ۵۰ کیلومتر اشاره کرد.

پور اسماعیلی در پایان با اشاره به ایمن سازی راه‌های شهرستان افزود: نصب ۱۲۰ عدد علائم، رنگ آمیزی سرعتکاه به تعداد ۴ مورد، مرمت علائم ۶۵ عدد، رنگ آمیزی پایه تابلو ۵۰ عدد، بوته زنی و تسطیح حرائم به طول ۵ کیلومتر از دیگر اقدامات اداره در تیر ماه ۱۴۰۲ بوده است.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده