تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۵
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۳۱۲۲۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

احتیاط خریداران، قیمت اسلب صادراتی برزیل را ارزان کرد

‌می‌متالز - بر اساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در حالی قیمت اسلب صادراتی بزریل در یک هفته اخیر کاهش یافت که خریداران و فروشندگان اسلب فولادی این کشور در این هفته مذاکرات دشواری داشتند.

به گزارش می‌متالز، در این راستا، ارزیابی فست‌مارکتز نشان می‌دهد قیمت اسلب فولادی، صادرات، فوب بندر اصلی برزیل ۶۰۰ دلار به ازای هر تن محاسبه شد درحالی که این محصول در هفته قبل با قیمت ۶۰۰ تا ۶۲۰ دلار معامله می‌شد.

البته پس از اینکه قیمت پیشنهادی ۶۲۰ دلار دیگر متعارف شناخته نشد، پیشنهادات فروشندگان برزیلی به حدود ۶۰۰ دلار به ازای هر تن فوب رسید. بسیاری از این پیشنهادات به خریداران آمریکای شمالی داده شد.

خریداران و فروشندگان درباره قیمت اختلاف نظراتی داشتند به طوری که فروشندگان به قبول پیشنهادات قیمتی پایین راغب نبودند و خریداران درباره چشم‌انداز محصولات تخت فولادی آمریکای شمالی محتاط بودند.

همچنین فعالان بازار محصولات تخت فولادی آمریکا از کاهش میزان تقاضا در بازار خبر دادند، زیرا خریداران این بازار به دلیل عدم قطعیت مسیر قیمتی محصول محتاط بودند.

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، شاخص قیمت کویل ورق گرم فولادی، فوب کارخانه غرب میانه آمریکا ۴۲٫۲۵ دلار به ازای هر هاندردویت (۸۴۵ دلار به ازای هر تن) شنیده شد که این نرخ در مقایسه با روز قبل و هفته گذشته به ترتیب افت ۱٫۴۷ درصدی و رشد ۲.۱ درصدی را نشان می‌دهد. نرخ معامله این محصول در روز پیش و هفته قبل به ترتیب ۴۲٫۸۸ و ۴۱.۳۸ دلار به ازای هر هاندردویت بود.

منبع: فولادبان

عناوین برگزیده