تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۴۱
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۱۲۵۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راه‌اندازی اداره گمرک و استاندارد در شهرستان بروجن

‌می‌متالز - فرماندار شهرستان بروجن گفت: امسال به منظور استفاده از ظرفیت صادراتی صنایع اداره گمرک و استاندارد در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، فتاح کرمی امروز با اشاره به اینکه مردم بروجن همواره متقاضی صنعت بوده‌اند و هیچ‌گاه مشکل اجتماعی برای ورود صنعت ایجاد نکرده‌اند، گفت: هم‌اکنون ۴۲ درصد از صنعت چهارمحال و بختیاری در این شهرستان مستقر است.

فرماندار بروجن با بیان اینکه ۵۰ درصد حجم تجارت استان سهم تولیدات بروجن است، افزود: امسال به منظور استفاده از این ظرفیت صادراتی اداره گمرک در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین تا کنون نبود یک اداره استاندارد در این شهرستان سبب شده است که تولیدکننده ما برای موارد مربوط به استاندارد به مرکز استان مراجعه کند و این اقدام گاهی برایشان مشکل ایجاد کرده است از این رو به زودی اداره استاندارد در بروجن کار خود را آغاز می‌کند.

کرمی عنوان کرد: اکثر حساب‌های بانکی صنایع بزرگی که در بروجن مستقر هستند خارج از شهرستان و حتی چهارمحال و بختیاری قرار دارد و این نقطه ضعف بزرگی برای ماست که باید هر چه سریع‌تر در این خصوص تدبیری اندیشیده شود تا بتوان از این درآمد‌ها در داخل استان و در قالب تسهیلات استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده