تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۱۱
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۳۱۳۰۲۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نوع الف مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای در مجموعه شرکت صنایع خاک چینی ایران

‌می‌متالز - همزمان با هفته ملی مهارت، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نوع الف مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای در مجموعه شرکت صنایع خاک چینی ایران مورد افتتاح قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو و شرکت صنایع خاک چینی ایران؛ مدیرعامل این شرکت از پیشگام بودن این مجموعه در راستای حمایت از سیستم آموزشی صنایع در سطح استان و شهرستان خبر داد.

منصور پورمهدی در آیین افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نوع الف مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای که در ساختمان رفاهی آموزشی این شرکت برگزار شد گفت: طی سال گذشته بیش از ۳۵ دوره آموزشی برای پرسنل شرکت توسط واحد آموزشی برگزاری شده بود که امید است با بهره‌برداری از این آموزشگاه بتوانیم این تعداد را افزایش داده تا پرسنل و نیرو‌های کار با علم بیشتری در شغل خود پیشرفت داشته باشند.

وی افزود: افزایش همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای که بخش مهمی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کشور را شامل می‌شود می‌تواند گام بلندی در راستای تربیت نیرو‌های مومن، کارآمد و متخصص را فراهم کند.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان در این مراسم از وجود ۱۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نوع الف در کل کشور خبر داد.

مشایخی گفت: شرکت صنایع خاک چینی ایران همواره به عنوان بازوی اصلی در بحث حرفه آموزی جوانان بوده و میزبان برگزاری دوره‌ها و مسابقات فنی و حرفه‌ای استانی و کشوری است که این خود نشان از اهمیت این مجموعه به تربیت نسلی با علم کافی و تجربه عالی در صنایع است.

وی افزود: این مراکز با هدف ارائه خدمات یادگیری مهارتی، تربیت و پرورش نیروی کار متخصص مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی و ارتقاء مهارت‌های تخصصی و عمومی شاغلین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شرکت صنایع خاک چینی ایران تولیدکننده انواع کائولن به عنوان ماده اصلی و اولیه مورد مصرف در صنایع تولید کاشی و سرامیک، چینی مظروف و بهداشتی و بزرگ‌ترین تولیدکننده بلوک سبک اتوکلاوه شده در ایران است.

افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نوع الف مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه‌ای در مجموعه شرکت صنایع خاک چینی ایران

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده