تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۴۴
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۳۱۳۰۲۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل این وزارتخانه در استان کرمان به همراه معاون امور اقتصادی استانداری از صنایع مس شهید باهنر

‌می‌متالز - مهدی مسکنی معاون امور تعاون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان سفر یک روزه خود به همراه حسن زاده معاون امور اقتصادی استانداری کرمان و مصباح مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از مس شهید باهنر بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو و مس باهنر؛ در پایان این بازدید، مسکنی در نشستی با مدیران مس باهنر ضمن قدردانی از مدیریت، کارگران و کارشناسان این شرکت بیان داشت: مجاهدت‌ها و زحمات مدیران و بیش از هزار کارگر زحمتکش این شرکت باعث شده، بخش قابل توجهی از صنایع پایین دستی مس که در رونق اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند؛ تامین و به چرخه صنعت کشور عرضه شوند.

وی افزود: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که پیش‌بینی شده، امیدواریم در تولید محصولات پایین دست مس، توسعه خوبی را شاهد باشیم.

امیر حسن زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان نیز با تشکر از مجموعه مدیریت و کارگران زحمتکش این مجموعه صنعتی اظهار داشت: درکنار فعالیت اصلی و قابل تقدیر این شرکت که تولید محصولات مسی و برنجی با تنوع بسیار زیاد است؛ باید از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تکمیل زنجیره تولید در این شرکت نیز قدردانی کرد.

وی ضمن اظهار امیدواری برای نتیجه بخش بودن اقدامات در این زمینه، بر آمادگی استان برای کمک به تکمیل زنجیره تولید در محصولات پایه مس تاکید کرد.

مجتبی مصباح مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست با تشکر از مدیران و کارگران مس باهنر اعلام داشت: آرامش و همت و همدلی که اکنون در این شرکت شاهد هستیم مرهون تلاش مدیرعامل و کارگران این مجموعه است که بحمدلله جزو شرکت‌های برتر شستا نیز به شمار می‌آید.

وی افزود: شستا در استان کرمان چند شرکت بزرگ تولیدی دارد که می‌توان رونق و پویایی جامعه کار و صنعت را در آن‌ها مشاهده کرد.

گفتنی است در جریان این بازدید، مجید ضیائی مدیرعامل مس باهنر گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده ارائه و برنامه‌های آتی شرکت را در خصوص تکمیل زنجیره تولید، تشریح کرد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده