تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۳۲
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۳۱۳۴۶۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صنایع مس شهید باهنرکرمان

‌می‌متالز - مهدی مسکنی، معاون امور تعاون دروزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه حسن زاده، معاون امور اقتصادی استانداری و مصباح، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از مس شهید باهنر کرمان بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، درپایان این بازدید، مسکنی، درنشستی بامدیران مس باهنر ضمن قدردانی از مدیریت، کارگران و کارشناسان این شرکت بیان داشت:مجاهدت‌ها و زحمات مدیران و بیش از هزار کارگر زحمتکش این شرکت باعث شده، بخش قابل توجهی از صنایع پایین دستی مس که در رونق اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند؛ تامین و به چرخه صنعت کشور عرضه شوند.

وی افزود:باهماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌هایی که پیش بینی شده، امیدواریم درتولید محصولات پایین دست مس، توسعه خوبی را شاهد باشیم.

حسن زاده، معاون اقتصادی استاندارنیزباتشکر ازمجموعه مدیریت و کارگران زحمتکش این مجموعه صنعتی اظهارداشت:درکنار فعالیت اصلی و قابل تقدیر این شرکت که تولید محصولات مسی و برنجی با تنوع بسیار زیاداست؛ باید از برنامه ریزی‌های انجام شده برای تکمیل زنجیره تولیددر این شرکت نیز قدردانی کرد.

وی ضمن اظهارامیدواری برای نتیجه بخش بودن اقدامات در این زمینه، بر آمادگی استان برای کمک به تکمیل زنجیره تولید درمحصولات پایه مس تاکید کرد.

مجتبی مصباح، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیزدر این نشست با تشکر ازمدیران و کارگران مس باهنر اعلام داشت؛ آرامش و همت و همدلی که اکنون دراین شرکت شاهد هستیم مرهون تلاش مدیرعامل و کارگران این مجموعه است که بحمدلله جزو شرکت‌های برتر شستا نیز به شمار می‌آید.

وی افزود:شستا دراستان کرمان چند شرکت بزرگ تولیدی دارد که می‌توان رونق و پویایی جامعه کار و صنعت را درآن‌ها مشاهده کرد.

گفتنی است درجریان این بازدید، ضیائی، مدیرعامل مس باهنر گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده ارائه و برنامه‌های آتی شرکت را در خصوص تکمیل زنجیره تولید، تشریح کرد.

منبع: جام جم آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده