تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۵
بازدید: ۳۹۶
کد خبر: ۲۵۲۰۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اعلام کرد:

پیگیری ویژه درخواست‌های قانونی کارگران معادن زغال‌سنگ

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در دیدار با اعضای شورای اسلامی معادن شرکت زغال سنگ کرمان گفت: خواسته‌های قانونی کارگران معادن زغال سنگ به شکل ویژه در حال پیگیری است.

به گزارش می‌متالز، مجتبی مصباح در دیدار با اعضای شورای اسلامی معادن شرکت زغال سنگ کرمان که در سالن فجر اداره کل کار کرمان برگزار شد ضمن تأکید بر پیگیری درخواست‌های قانونی کارگران گفت: توجه ویژه به تسریع در کار رسیدگی به درخواست‌های مبنی بر مشاغل سخت و زیان آور – بررسی طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت زغال سنگ و توجه ویژه به مسکن کارگری شرکت زغال سنگ از مهمترین درخواست‌های کارگران زحمتکش معادن زغال سنگ کرمان است که به شدت در حال پیگیری است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب در معادن گفت: انجام معاینات ادواری کارگران و اختصاص دارو به بخش‌های بهداشتی، واحد‌های معدنی از طریق درمانگاه تأمین اجتماعی جزو اولویت‌های مدیران معادن قرار گیرد.

وی ارائه خدمات آموزشی بیشتر در حوزه‌های مختلف کاری و دوره‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد و معرفی نیروی بهداشت حرفه‌ای را خواستار شد و گفت: بخش بازرسی این اداره کل مأموریت ویژه دارد تا ایمنی معادن زغال سنگ را مورد بررسی قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده