تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۳
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۳۱۳۱۴۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

موافقت کمیسیون صنایع و معادن با تحقیق و تفحص از چند شرکت آلومینیوم

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای این کمیسیون با درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های تولیدکننده شمش آلومینیوم صنایع جنوب (سالکو)، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، آلومینیوم المهدی و آلومینای جاجرم خبر داد.

به گزارش می‌متالز، روح الله عباس پور ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های تولیدکننده شمش آلومینیوم صنایع جنوب (سالکو)، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، آلومینیوم المهدی و آلومینای جاجرم با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: نحوه تامین مواد اولیه، نحوه فروش شمش آلومینیوم، سهم سهام عدالت در شرکت‌های آلومینیوم، تامین نیاز صنایع پایین دستی و میزان حقوق و دستمزد کارکنان از جمله محور‌های این تحقیق و تفحص بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه تصریح کرد: در نهایت پس از استماع توضیحات نمایندگان این شرکت‌ها، اعضای کمیسیون با تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های تولیدکننده شمش آلومینیوم صنایع جنوب (سالکو)، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، آلومینیوم المهدی و آلومینای جاجرم موافقت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده