به گزارش میمتالز، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیتهای اجتماعی در این دیدار با اشاره به تلاش مخلصانه همه مدیران قبلی روابط عمومی گفت: بحمدالله جریان خلاقانه و نوگرایی در روابط عمومی شکل گرفته و روشن است که راهبری هر مجموعهای بدون وجود نیروهای دلسوز، متعهد، متخصص و کارآمد، موفق نخواهد شد.
وی اظهار داشت: روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان در درون و برون است و علامت یک روابط عمومی موفق، انتقال دو سویهی نظرات مدیران به کارکنان و بالعکس است.
دکتر مخبر در پایان با ضمن تبریک روز خبرنگار از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر کرد.
محمد جامعی مدیر روابط عمومی گفت: تمام تلاش واحد روابط عمومی، ارائه خدمات مضاعف به کارکنان میباشد و تمامی کارکنان با نگاهی اعتقادی به کار خود اهتمام ورزیدهاند.
وی گفت: اجرای تور گردشگری در ۳۶ هفته پیاپی در روزهای جمعه، ۷۰ شب خدمترسانی در چایخانه به زائران حرم مقدس رضوی و برگزاری همایشها و جشنوارههای مختلف برای کارکنان و خانواده آنان، همچنین بازتاب تصویری و خبری مراسمات یادشده، کاری دشوار میباشد که کارکنان روابط عمومی، با عشق و علاقه آن را به انجام رساندهاند.
وی در پایان با تشکر از حمایتهای تیم مدیریتی سازمان، زحمات شبانهروزی کارکنان این واحد را قابل تقدیر برشمرد. همچنین ابراز امیدواری نمود که این واحد با عنایات خداوند و یاری مدیران سازمان، در ارائه طرحها و خدمات فرهنگی به کارکنان شرکت هر روز قویتر از روز قبل نمایان شوند.