تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۵۰
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۳۱۳۳۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به مناسبت روز خبرنگار

‌می‌متالز - دکتر «امیرحسین نادری» مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، متن پیام دکتر «امیرحسین نادری» مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) به شرح زیر است:

اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفدهم مرداد، روز «خبرنگار» که مزین به عروج ملکوتی شهید محمود صارمی است و نشان از ارزش گرانقدر خبرنگاران در جامعه را دارد، فرصتی مغتنم و ارزشمند است جهت پاسداشت مقام شامخ فرهیختگانی که در راستای تنویر افکار عمومی، همواره دغدغه جامعه و مردم را دارند.

پیوند این روز با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، گویای حماسه آفرینی پیام آوران واقعه کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها و حضرت امام سجاد علیه السلام است که یادآور عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری و حراست از اندیشه اسلام ناب از هیچ کوششی فروگذاری نکرده اند.

به فرموده رهبر معظم انقلاب رسالت امروزِ ما جهاد تبیین است که خبرنگاران می‌توانند در این وظیفهٔ همگانی همچون انقلاب و دفاع مقدس جریان ساز باشند  و با انجام رسالت خود نقشی دوران‌ساز در تاریخ ایران اسلامی ایفا نموده و با خدمت به مردم و امیدآفرینی و آگاهی بخشی، در رشد و توسعه و اعتلای ایران عزیزمان، تاریخ ساز باشند که رشد و شکوفایی درعرصه‌های ملی و بین المللی در سایه قلم و بیان شیوای این عزیزان است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های خستگی ناپذیر صاحبان قلم، خبرنگاران، عکاسان، روزنامه نگاران و اهالی رسانه‌های آگاهی بخش که نقش مهمی در بالندگی فرهنگ جامعه کارگری و صنعت و بازار سرمایه داشته اند تشکر و قدردانی نمایم.

ارادتمند

امیرحسین نادری

عناوین برگزیده