تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۱۳۴۳۲
سرویس خبر : اجتماعی

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان: به دنبال ارتقا همه جانبه باشگاه سپاهان هستیم

‌می‌متالر - مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: همه این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای ارتقا همه جانبه است و مدیریت، مربی، بازیکن و زیرساخت همه باید ارتقا پیدا کنند.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مراسم اختتامیه سومین دوره دابل پاس فیفا اظهار داشت: علاقمند هستیم که بازهم در آینده نیز مدرسان دابل پاس را کنار خودمان داشته باشیم، زیرا این دوره بسیار حرفه‌ای برگزار شد.

وی در ادامه بیان داشت: همه این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای ارتقا همه جانبه است و مدیریت، مربی، بازیکن و زیرساخت همه باید ارتقا پیدا کنند؛ اجرای نکات بیان شده در این دوره بسیار مهم است.

ساکت تصریح کرد: یکی از اتفاقات مثبت این دوره این بود که پیوند و نزدیکی بیشتری بین مورایس و کادر فنی تیم فوتبال با مربیان آکادمی داشتیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: حضور ۵ تا ۶ بازیکن آکادمی در تیم اصلی نشان دهنده این است که تاکنون مسیر را خوب جلو می‌رویم، اما هنوز می‌توانیم بهتر و بهتر شویم.

سومین دوره حضوری دابل پاس فیفا در تاریخ ۱۳ الی ۱۷ مرداد ماه در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور نمایندگان بلژیکی دابل پاس آقایان «هانس واندر» و «زندر پت» در دو کلاس تئوری و عملی برگزار شد.

پروسه انتقال بازیکنان پرورش یافته در آکادمی به تیم اصلی باشگاه اصلی‌ترین موضوع تدریس در این دوره دابل پاس بود؛ دابل پاس به ارزیابی، مشاوره و آموزش فدراسیون‌ها، لیگ‌ها و باشگاه‌های ورزشی در سراسر جهان می‌پردازد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده