تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۱
بازدید: ۵۸
کد خبر: ۳۱۲۲۰۹
سرویس خبر : اجتماعی

مراسم رونمایی لباس تیم فوتبال سپاهان برگزار شد

‌می‌متالز - مراسم رونمایی از لباس تیم فوتبال سپاهان با حضور بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم رونمایی از لباس تیم فوتبال سپاهان پیش از ظهر امروز با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بازیکنان و کادر فنی و حامیان تیم فوتبال سپاهان برگزار شد.

در این برنامه از شرکت رایان ارتباط، کارگزاری باهنر، آب معدنی چشمه ناز، شرکت راهبردی آتی دانا، تولیدی مجید اطلس، گز گوهر، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، شرکت فولاد امیرکبیر، گروه صنایع جهان‌آرا، دکتر تأمین، شهر پروتئین، شرکت زمزم، سالنامه ایران زمین و شرکت مدرن استروم حامیان مالی تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته تقدیر شد.

پیام نیازمند در این مراسم اظهار داشت: از مدیریت و هیات مدیره و همه کسانی که برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم، قول می‌دهیم تمام تمرکز ما بر مسائل داخل زمین باشد، امیدوارم فصل خوبی را برای سپاهان رقم بزنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: سپاهان باشگاه بزرگی است و دوری از حواشی اجتناب ناپذیر است، سپاهان بازیکنان بزرگی دارد، ملی‌پوشان و کسانی که لیاقت ملی‌پوش شدن را دارند، تیم خیلی خوب و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

محمد کریمی بازیکن تیم فوتبال سپاهان نیز اظهار داشت: بازیکنان خوبی امسال به سپاهان اضافه شدند، امیدواریم امسال با تلاش همه مجموعه حداقل یک جام را کسب کنیم.

رامین رضاییان نیز در این مراسم بیان داشت: تصاویری که فصل گذشته از صداوسیمای اصفهان پخش می‌شد، کیفیت خوبی نداشت و همه ما در مجموعه سپاهان از صداوسیما درخواست داریم که کیفیت تصاویر را بالا ببرند تا بینندگان نیز بتوانند بازی‌ها را با کیفیت بهتر و در شأن تیم ببینند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: اگر قرار است که بانوان در ورزشگاه حضور یابند، باید شرایط حضور بانوان هوادار سپاهان در نقش جهان نیز فراهم شود و از مسئولان می‌خواهم تا این امکان را به وجود آورند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده