تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۲۶۱۱۵۵
سرویس خبر : اجتماعی

بازدید علیرضا دبیر از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

‌می‌متالز - رئیس فدراسیون کشتی عصر امروز با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ضمن بازدید از امکانات این باشگاه با محمدرضا ساکت مدیرعامل و محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، در این دیدار که حمید یاری رئیس سازمان لیگ و محمد موسایی رئیس امور استان‌های فدراسیون، مصطفی میرزایی رئیس هیات کشتی استان اصفهان و علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان حضور داشتند، علیرضا دبیر ابتدا با محرم نویدکیا بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه رئیس فدراسیون در جلسه‌ای که با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان برگزار شد، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ظرفیت‌های خوبی را به منظور حمایت از ورزش ملی کشور و کشتی اصفهان دارد و می‌تواند با حمایت از مربیان کشتی، استفاده از زیرساخت ها، راه اندازی آکادمی کشتی در رده‌ی سنی نونهالان و تیم داری در لیگ‌های برتر و دسته یک کشتی در این راه گام بردارد.

دبیر افزود: سرمایه گذاری در کشتی هزینه نیست، چرا که کشتی بعنوان ورزش ملی، مذهبی، تاریخی و یک میراث فرهنگی ایران محسوب می‌شود که باید مانند سایر مواردی که به نام ایران در جهان می‌شناسند، حفظ شود و کشتی در ایران هویتی بسیار بالاتر از یک ورزش دارد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: مردم ایران همیشه کشتی و پهلوانان و قهرمانان آن را دوست داشتند، چراکه این ورزش از جنس مردم است و ریشه‌ی چند هزار ساله در ایران دارد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز با حمایت از کشتی گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که همکاری تنگاتنگی با فدراسیون و هیئت کشتی استان اصفهان داشته باشیم.

وی افزود: باشگاه سپاهان امکانات خوبی در اختیار دارد که می‌توانیم در زمینه برگزاری اردو‌های مشترک تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به کمک کشتی کشور بیاییم.

ساکت خاطرنشان کرد: مایل به تیم داری در لیگ برتر کشتی هستیم و در این مورد هماهنگی لازم را با مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان بعمل خواهیم آورد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده