تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۲
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۲۵۸۳۳۵
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تبریک دکتر جواد محمدی به تیم‌های هندبال سپاهان و ذوب آهن

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی کسب مقام قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان و عنوان سومی تیم ذوب آهن اصفهان را در لیگ برتر هندبال ایران تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، دکتر جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان و عنوان سومی تیم ذوب آهن اصفهان را در لیگ برتر هندبال ایران تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به خوبی می‌دانیم انتشار خبر‌های خوب و سرشار از موفقیت تا چه اندازه برای عموم مردم و هم استانی‌های عزیز لازم و مسرت بخش می‌باشد، خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان اصفهان با تمام وجود بر خود می‌بالد که با اعلام خبر قهرمانی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان و کسب عنوان سومی ذوب آهن در رقابت‌های لیگ برتر کشور موجبات شادی دل هم استانی‌های عزیز را فراهم ساخته است.

بدون شک نقش آفرینان اصلی این افتخارات، عوامل تیم‌های شایسته فولادمبارکه سپاهان و ذوب آهن بودند که جا دارد به تمامی عوامل این تیم‌ها از کادر فنی و مربیان گرفته تا بازیکنان، پزشکان و تدارکات و... خسته نباشید و خدا قوت گوئیم و این افتخارات شایسته را تقدیم، جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان، خانواده فولادمبارکه سپاهان، خانواده ذوب آهن اصفهان و هوادارانی کنیم که همواره در کنار این دو تیم راه را برای موفقیت آن‌ها هموار می‌ساختند.

منبع: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده