تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۳
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۲۵۴۶۱۸
سرویس خبر : اجتماعی

ادامه پیگیری مسوولان آذربایجان شرقی برای انتقال تراکتور به صنایع مس

‌می‌متالز - با وجود اعلام مالک باشگاه تراکتور مبنی بر انصراف از واگذاری مالکیت شنیده می‌شود مسوولان استانی همچنان پیگیر انتقال مالکیت این باشگاه هستند.

به گزارش می‌متالز، پس از کش‌وقوس‌هایی که در خصوص انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به شرکت ملی صنایع مس ایران به رغم حمایت مالی این شرکت بوجود آمد، «محمدرضا زنوزی مطلق» مالک باشگاه تراکتور پیش از نخستین بازی سال سرخ‌پوشان در ملاقات با جمعی از پیشکسوتان باشگاه اعلام کرد که از تصمیم واگذاری مالکیت منصرف شده است.

زنوزی درحالی از قصد خود برای ادامه تیم داری در تراکتور خبر داد که وضعیت خطرناک این تیم در لیگ برتر و اتفاقاتی که در طول یکسال گذشته رخ داده است، نتوانسته هواداران تراکتور را برای ادامه مالکیت زنوزی متقاعد کند و واگذاری مالکیت باشگاه کماکان به عنوان مطالبه اصلی آن‌ها محسوب می‌شود.

در این زمینه استاندار آذربایجان‌شرقی که شخصاً موضوع انتقال مالکیت باشگاه تراکتور را به موازات استقلال شرکت مس آذربایجان پیگیری می‌کند و رایزنی‌هایی نیز با وزیر صمت، معاون ریاست جمهوری و مدیرعامل جدید شرکت مس انجام داده، تاکنون واکنشی نسبت به اعلام انصراف زنوزی از واگذاری تراکتور نشان نداده است.

بر اساس شنیده‌ها موضع استانداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همچنان حل ریشه‌ای مشکلات مالی تراکتور و پیگیری توافق قبلی با شرکت مس برای تأسیس شرکت مستقل مس آذربایجان و حمایت از ورزش استان از جمله مالکیت تراکتور با عرضه سهام این باشگاه در بورس است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده