تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۲۶۴۳۵۴
سرویس خبر : اجتماعی

زنوزی: سردار آزمون در انتخاب بردیف به ما کمک کرد/ افراد پشت صحنه مانع انتقال تراکتور به مس شدند

‌می‌متالز - مالک باشگاه تراکتور گفت: سردار آزمون توانست بردیف را برای هدایت تیم ما مجاب کند.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور درباره وضعیت سرمربیگری این تیم گفت: بعد از اینکه روی اسم بردیف به جمع‌بندی رسیدیم، سردار آزمون به ما خیلی کمک کرد و بردیف را برای حضور در ایران مجاب کرد. این سرمربی بعد از ۱۲ تیرماه برای نهایی کردن قراردادش به ایران می‌آید.

سردار آزمون زمانی شاگرد بردیف بوده و او توانسته رضایت این مربی را برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور جلب کند و حتی چند بازیکن را به این مربی پیشنهاد کرده است.

از هواداران تراکتور به خاطر نتایج فصل گذشته عذرخواهی می‌کنم


زنوزی گفت: فصل گذشته یک فصل استثنایی و غیر قابل قبول داشتیم. منشأ این اتفاقات به بدشانسی و بستن تیم بد برمی‌گردد. به سهم خودم از تمامی هواداران عذرخواهی می‌کنم و ان شالله امسال تیم خوبی بسته خواهد شد و برای قهرمانی و کسب سهمیه بازی خواهیم کرد.

تیم فوتبال تراکتور عملکرد خوبی در فصل گذشته نداشت و با کسب ۳۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و نتوانست رضایت هواداران خود را جلب کند.

امسال تیم تراکتور را برای کسب قهرمانی می‌بندیم


مالک باشگاه تراکتور گفت: این تیم را برای مبارزه برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و کسب سهمیه می‌بندیم، همچنین این قول را به هواداران می‌دهم که با بودجه خوبی که در نظر گرفته شده، تیمی در شأن تراکتور بسته می‌شود. چهار بازیکن خوب خارجی و هفت بازیکن خوب داخلی جذب خواهیم کرد.

در حالی که فصل نقل و انتقالات شروع شده است، اما هنوز تیم فوتبال تراکتور وارد بازار نقل و انتقالات نشده و بازیکنی را به خدمت نگرفته است.

تیم‌های دولتی مارکت را به هم زده اند


زنوزی گفت: تیم‌های دولتی مارکت را برهم زده‌اند. از جیب ملت برای چند تیم خاص هزینه می‌شود، این موضوع باید مدیریت شده و مشکلات حل شود. متاسفانه کسی به حرفمان گوش نمی‌دهد و نظارتی در این خصوص وجود ندارد. هزینه‌ها و مدیریت باشگاه‌هایی که به بورس رفته‌اند، چگونه است؟ آنان باید مقابل سهام‌داران خرد هم پاسخگو باشند. تلاش می‌کنیم تیم را به بورس ببریم و با سایر کار‌های اقتصادی، هواداران را هم مشارکت دهیم تا از تراکتور بهره مادی و معنوی ببرند.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور به مانند باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال قصد دارد باشگاه خود را وارد فرابورس کند تا هواداران بتوانند سهام تیم محبوب خود را خریداری کنند.

من به میزان ۶ تیم اول لیگ برتر برای تراکتور هزینه کردم


مالک باشگاه تراکتور گفت: فصل گذشته به میزان ۶ تیم اول لیگ برتر برای تراکتور هزینه کردم. مشکلی بابت پرداخت هزینه‌های تراکتور ندارم، اما به خاطر استقلال مس سونگون، دوست داشتم تراکتور به مس انتقال یابد. افراد پشت صحنه دوست نداشتند این اتفاق رخ دهد.

زنوزی قصد داشت مالکیت باشگاه تراکتور را به شرکت مس سونگون انتقال بدهد، اما این انتقال صورت نگرفت.

باشگاه تراکتور بدهی داخلی و خارجی ندارد


زنوزی گفت: استوکس را آوردیم و سرمان کلاه گذاشت، تیم تهرانی هم این بازیکن را آورد و سر آن‌ها هم کلاه گذاشت؛ البته با این تفاوت که یک فصل برایمان بازی کرد و برای آنان ۲۰ دقیقه بازی کرد و ۴۰۰ هزار یورو به جیب زد. مشکلات بازیکنان ما را بزرگ می‌کنند، اما کسی کاری به این اقدامات تیم‌های تهرانی ندارد. باشگاه تراکتور هیچ بدهی داخلی و خارجی ندارد. چرا به بدهی تیم‌های پایتخت پرداخته نمی‌شود؟ تراکتور در داخل و خارج از کشور هواداران بسیار زیادی دارد و بیش از ۵۰ درصد مردم تهران هوادار تراکتور هستند. هواداران نگران نباشند مثل سال اول خصوصی‌سازی، تیم خوبی می‌سازیم.

استوکس که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس را دارد در نهایت توانسته به دلیل پرداخت نشدن مطالبات مالی اش از ۲ باشگاه شکایت کند و فیفا باشگاه‌های ایرانی را محکوم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده