تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۲۵۶۷۳۰
سرویس خبر : اجتماعی

حمایت مدیرعامل ایرالکو از تیم درآستانه فینال؛ پاداش ویژه قهرمانی در انتظار شاگردان رحمتی

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران اعلام کرد حمایت ویژه‌ای از بازیکنان این تیم برای مسابقه فینال جام حذفی خواهند داشت.

به گزارش می‌متالز، سید محمدرضا میری‌لواسانی ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین (ع)، با اشاره به نتایج موفقیت‌آمیز تیم فوتبال آلومینیوم اراک و راهیابی به فینال جام حذفی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش جمعی تمام مجموعه ایرالکو، تدابیر اعضای کادر فنی و تلاش بازیکنان، تیم آلومینیوم درآستانه رقم زدن یک اتفاق تاریخی برای استان مرکزی است که ما نیز از اهمیت این موضوع اطلاع داریم.

وی ادامه داد: بنده از زمان حضورم در شرکت آلومینیوم ایران، ضمن توجه به افزایش تولید و توجه به کارکنان و کارگران عزیز و زحمتکش، سعی کردم نگاه منطقی به بحث ورزش داشته باشم که خوشبختانه حمایت‌ها منجر به صعود تیم آلومینیوم اراک به فینال جام حذفی شده و یک اتفاق مهم رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران یادآور شد: طی یک ماه و نیم اخیر پشتیبانی ویژه‌ای از باشگاه آلومینیوم داشتیم و سعی داریم همین رویه را ادامه بدهیم و در کنار آن قصد داریم شرایطی به وجود بیاوریم تا تیم ایرالکو با قدرت و تمام توان در بازی فینال جام حذفی حاضر شود.

میری‌لواسانی تصریح کرد: در دو هفته اخیر بخشی از مطالبات اعضای تیم آلومینیوم اراک پرداخت شده و قصد داریم تا قبل از بازی فینال جام حذفی، ۱۰درصد دیگر از قرارداد مربیان و بازیکنان تیم را پرداخت کنیم تا آن‌ها با روحیه‌ای مضاعف وارد بازی فینال جام حذفی شوند.

وی با بیان اینکه پاداش ویژه‌ای در صورت قهرمانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جام حذفی در نظر گرفته‌ایم، گفت: شرایط لازم برای اعزام هواداران فهیم آلومینیوم به تهران برای بازی فینال جام حذفی باید فراهم شود تا در کنار تماشاگران، یک بازی زیبا مشاهده کنیم.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران در خصوص حمایت مدیران استانی از این تیم برای بازی فینال جام حذفی عنوان کرد: از تمام عزیزانی که سعی دارند تیم آلومینیوم و نماینده استان مرکزی در این مسابقه موفق شود، تقدیر می‌کنم و تشکر ویژه‌ای از استاندار محترم مرکزی دارم که نگاه خوبی به بحث حضور تماشاگران در بازی فینال داشته‌اند و امیدوارم تیم آلومینیوم با یک همت جمعی بهترین اتفاق را برای استان مرکزی رقم بزند.

میری‌لواسانی تاکید کرد: ما در کنار توجه به بحث حمایتی از تیم بزرگسالان، نگاه خاصی روی تولید بازیکن داریم و از مدیریت باشگاه خواسته‌ایم تا ضمن تقویت تیم‌های پایه، روی استفاده از استعداد‌های آلومینیوم توجه کنند تا یک آکادمی سرآمد در کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در کنار این مسائل، مدیریت آلومینیوم دغدغه جدی در بحث زیر ساخت‌ها دارد و باید همه امکانات ورزشی لازم در مجموعه ورزشی کارخانه ایجاد شود تا تیم در آنجا تمرین کند و یک کمپ مجهز داشته باشد. مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران در پایان ابراز کرد: خوشبختانه اتحاد و همدلی قابل توجهی در تمام استان مرکزی به وجود آمده و امیدواریم با پشتیبانی مسؤولان، حمایت هواداران و تلاش مربیان و بازیکنان تیم بتوانیم بهترین عملکرد را از تیم آلومینیوم در بازی فینال جام حذفی شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده