تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۵۷
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۲۵۶۷۵۷
سرویس خبر : اجتماعی

حمایت سهامداران و مدیرعامل شرکت ایرالکو از تیم فوتبال آلومینیوم

‌می‌متالز - سهامداران و مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران نسبت به حمایت از این تیم برای حضور پرقدرت و موفقیت‌آمیز در مسابقه فینال جام حذفی تاکید کردند.

به گزارش می‌متالز، محمدنقی نائیجی رئیس، حمید محرابی مدیرعامل و امین پناهی، محمد رجائیان و محمدرضا غفاری، سه تن از دیگر اعضای هیات باشگاه آلومینیوم اراک یکشنبه شب (چهارم اردیبهشت‌ماه) در جلسه‌ای با حضور محسن محمدی سهامدار عمده و عضو هیات مدیره کارخانه ایرالکو، سید محمدرضا میری‌لواسانی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران و مصطفی رضایی معاون مالی این کارخانه حضور یافتند.

در این نشست که حدود سه ساعت به طول انجامید، سهامداران و مدیران شرکت آلومینیوم ایران با اعلام حمایت از فعالیت‌های باشگاه آلومینیوم، نسبت به پشتیبانی ویژه از این تیم برای مسابقه فینال جام حذفی تاکید کردند.

میری‌لواسانی، مدیر عامل شرکت آلومینیوم ایران و محسن محمدی، سهامدار عمده و عضو هیات مدیره کارخانه ایرالکو در این نشست نسبت به تسریع پرداخت ۱۰درصدی قرارداد‌های اعضای تیم و پاداش راهیابی به فینال جام حذفی فوتبال ایران تا پیش از دیدار مقابل نساجی تاکید داشتند و خواستار انجام آن شدند.

برنامه‌ریزی برای حضور پرقدرت تیم فوتبال آلومینیوم در فینال جام حذفی و حل مشکلات تیم‌های فوتبال و فوتسال ایرالکو ازجمله موارد مورد بحث در این جلسه بود که نسبت به رفع آن‌ها تاکید شد.

در پایان این نشست نیز اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم به نمایندگی از هواداران و مردم اراک، از حمایت‌های مادی و معنوی سهامداران، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آلومینیوم که سهم عمده‌ای در موفقیت‌های این باشگاه داشتند، قدردانی نموده و ابراز امیدواری کردند تا بتوانند با کسب موفقیت‌های بیشتر نام آلومینیوم را بیش از پیش در سطح کشور مطرح کنند.

منبع: خبرگزاری کار ایلنا (ایلنا)

عناوین برگزیده