تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۲۶۲۷۲۳
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

سپاهان در تیراندازی سرمایه‌گذاری کند

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: تیراندازی وجوه تمایز زیادی با دیگر رشته‌های ورزشی داشته و بر شخصیت ورزشکار اثر می‌گذارد. این رشته در باشگاه سپاهان از لحاظ جنبه دفاعی و معنوی آن باید مورد سرمایه‌گذاری ویژه قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، محمد یاسر طیب‌نیا، شامگاه (شنبه، ۲۱ خرداد) در آیین افتتاح بزرگ‌ترین و مجهزترین سالن تیراندازی استان اصفهان در محل مجموعه ورزشی صفائیه اصفهان، اظهار کرد: در دیدگاه مجموعه صنعتی فولادمبارکه ورزش یک مسئولیت اجتماعی است و تلاش برای گسترش اماکن ورزشی یکی از رویکرد‌های مجموعه فولاد است که می‌خواهیم هدفمندتر از قبل آن را دنبال کنیم.

وی افزود: جدا از نقش ورزش در تقویت قوای جسمی جوانان، این مقوله مهم آن‌ها را به مسیر درست هدایت کرده و به پر کردن اوقات فراغتشان کمک می‌کند تا بتوانند گذر از مشکلات را یاد بگیرند.

طیب‌نیا اضافه کرد: این ویژگی‌ها در برخی ورزش‌ها پررنگ‌تر است و برخی رشته‌ها به علت فضای جامعه و سیاسی حاکم بر آن صرفاً جنبه سلامتی دارند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تیراندازی را رشته‌ای متمایز دانست و گفت: تیراندازی چند ویژگی دارد که آن را از دیگر ورزش‌ها متمایز می‌کند. در این رشته باید هدف داشت و آن را به طور مشخص دنبال کرد. پس از آن باید موقعیت خود را به خوبی سنجیده و شرایط مستحکم و امن برای خود بیابید.

طیب‌نیا ادامه داد: متمرکز بودن از ویژگی‌های بارز این ورزش است که اگر نباشد موفقیتی حاصل نمی‌شود. یک تیرانداز خوب حتی با چشم ضعیف می‌تواند با ایمان به هدف، تمرکز و درک با تمام قوا هدف را بزند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از وجه تمایز این رشته آن است که برای موفقیت باید در کمال آرامش باشید و با هر هیجان شکست خواهی خورد. در ادامه با ارزیابی از خود، اسلحه و موقعیت قلق‌گیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه خاطرنشان کرد: این رشته به همین دلایل ایجاد تمایز کرده و تأثیر زیادی بر شخصیت ورزشکار می‌گذارد. از همین رو در کلام و سیره معصوم نیز سفارش شده است. پس از باشگاه فرهنگی، ورزشی سپاهان توقع داریم که در این رشته نه تنها به دلیل جنبه‌های دفاعی، بلکه برای جنبه‌های معنوی نیز مورد سرمایه‌گذاری ویژه قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده