تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۲۷
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۳۱۳۴۲۵
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت روز خبرنگار

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، عرصه خبر، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

این حوزه همانند دیگر حوزه‌های ارزشی، فرصت پرواز دارد و سربلندی از آن آنانی است که تعالی را مدنظر دارند.

اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند اخبار و اطلاعاتی که در اختیار عموم گذاشته می‌شود، صحیح، دقیق و معتبر باشد.

اصول اخلاقی حرفه روزنامه‌نگاری، باید روزنامه‌نگاران را در هر مرحله و مقامی که باشند، وادار نماید که به خیر و مصلحت جامعه و مردم کوشش نموده و حقایق را منعکس کنند و نیز تأمین منافع شخصی و کوشش برای پیش بردن مقاصد خصوصی که با مصلحت جامعه سازگار نباشد، خلاف اصول و آیین اخلاقی روزنامه‌نگاری است.

جامعه در هر شرایطی، نیازمند راهنمایانی است تا مسیر عدالت، حق خواهی و حق گویی دچار تزلزل نشود و این خبرنگاران هستند که اندیشه مردم را به سمت حقیقت و گام‌های آنان را، به سوی سربلندی هدایت می‌کند.

روز خبرنگار یادآور رشادت اهالی قلم در امر انعکاس واقعیت‌هاست، از جمله شهید محمود صارمی که به دست طالبان و شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

خبرنگاران، طلایه داران سنگر آگاهی، چشم بصیر و زبان گویای مردم هستند، به یقین خجسته و مبارک است، روزی که بنام شماست؛ ۱۷ مرداد روز خبرنگار بر همه خبرنگاران فرهیخته فرخنده باد.

محمدرضا ساکت
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده