به گزارش می متالز، در واپسین روزهای اسفند ماه سال ۹۷، نخستین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی با حضور محمدصادق افراسیابی، مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران و اعضای کارگروه مذکور، روز یکشنبه مورخ ۲۶ اسفند ماه در محل ادارات مرکزی بانک سرمایه برگزار شد.
در ابتدای جلسه اهداف کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی توسط دبیر کارگروه، به شرح زیر قرائت شد:
در ادامه جلسه مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران در سخنانی چشم انداز فعالیت ها و اقدامات کارگروه را ترسیم نمود و سایر اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص شیوه های برندسازی و برنامه ریزی آموزش مخاطبان به منظور افزایش سواد رسانه ای و اقتصاد بیان نمودند.
شایان ذکر است پیش از این مدیر عامل انجمن سواد رسانه ای ایران به منظور نیل به اهداف تعیین شده برای سال آینده انجمن، طی احکامی دبیران کارگروه های تخصصی این انجمن را به مدت یکسال منصوب کرده بود.