تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۷
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۳۱۳۸۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر صنعت، معدن و تجارت

یک واحد تولیدی صنایع فولادی در ابهر افتتاح شد

‌می‌متالز - فاز نخست شرکت صنایع فولادی در شهرستان ابهر روز دوشنبه با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت روز صنایع کوچک افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مراسم افتتاح این واحد، گفت: فعالیت این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریالی زمینه اشتغال ۱۳۵ نفر را فراهم کرده است.

مجید گلشنی منفرد افزود: این واحد در زمینه تولید ورق‌های فولادی گرم فعالیت دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری جذب ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان هدفگذاری شده است.

وی افزود: بخشی از این هدفگذاری در قالب احیای واحد‌های راکد از طریق سرمایه گذاری‌های جدید دنبال می‌شود.

فرماندار شهرستان ابهر نیز در این مراسم از استقرار ۴۲ درصد صنایع استان زنجان در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های این منطقه انتظار داریم هیچ محدودیتی برای استقرار صنایع بزرگ و کوچک در ابهر ایجاد نشود.

احمد ذوالقدر با بیان اینکه ۲۳۴ واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است، افزود: در زمان حاضر ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی این شهرستان مشغول به کار هستند.

امروز همزمان با روز صنایع کوچک با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر صنعت، معدن و تجارت ۱۱ طرح صنعتی در ۱۱ استان به صورت همزمان افتتاح شد.

استان زنجان بیش از هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) زنجان

عناوین برگزیده