تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۱۴۰۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور در محل وزارت صمت؛

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون صنایع و معادن با وزیر صمت برگزار شد/ بازدید نمایندگان از خودرو‌های برقی ساخت داخل

‌می‌متالز - نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با وزیر صمت، معاونان وزیر و جمعی از کارآفرینان، به‌منظور بررسی مشکلات موجود در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز دوشنبه با حضور در محل وزارتخانه صنعت، معدن، تجارت با «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت، معاونان وزیر، مدیران کل حوزه‌های مختلف وزارتخانه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که بیش از ۲ ساعت به‌طول انجامید، اعضای این کمیسیون در خصوص اهم موضوعات و مشکلات موجود در بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کرده و در جریان برنامه‌ها و راهبرد‌های وزارت صمت مطلع شدند.

در این نشست وزیر و معاونان وزارت صمت نیز ضمن پاسخگویی به پرسش‌ها و دغدغه‌های نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن، گزارش مبسوطی را در حوزه‌هایی نظیر صنعت خودرو، تخصیص ارز واردات مواد اولیه مورد نیاز صنایع، تامین برق صنایع و برنامه‌های وزارت در مسیر تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید ارائه کرد. ند.

در پایان این نشست، اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی در محل وزارت صمت از نمونه نهایی خودرو‌های برقی تولید شده در خودروسازی‌های داخلی، بازدید کرده و گزارش‌های جامعی در خصوص مزایای مثبت استفاده از این خودرو و وضعیت تولید آن در کشور دریافت کردند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده