تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۷
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۳۱۳۹۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تبریک وزارت صمت به‌مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی

‌می‌متالز - وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیامی، ۲۲ مردادماه، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را به همه فعالان عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی به‌ویژه انجمن‌ها و تشکل‌های صنعتی، معدنی و تجاری تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام وزارت صمت به‌مناسبت ۲۲ مردادماه، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

رشد و پیشرفت یک جامعه، رابطه مستقیمی با اراده و تحرک سازنده عناصر فعال و تشکیل‌دهنده آن جامعه دارد و در حقیقت اساس بقا و دوام حیات اجتماعی جامعه، منوط به بسترسازی این عناصر در جهت جلب همکاری و مشارکت آحاد افراد است.

بدون شک در مسیر حکمرانی مطلوب، همراهی نهاد‌های عمومی و اجتماعی امری لازم و اجتناب ناپذیر است به‌نحوی‌که حصول موفقیت‌ها و مقابله با آسیب‌ها بدون همراهی و همکاری تشکل‌ها و انجمن‌های مردم نهاد امکان‌پذیر نیست.

در بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری نیز هرگاه مشارکت و همکاری مردم با نقش آفرینی مثبت تشکل‌ها و نهاد‌های اجتماعی همراه بوده، فرآیند توسعه پایدار به ثمر نشسته است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از خانواده بزرگ تولید و تجارت کشور، ۲۲ مردادماه، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را به همه فعالان عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی به‌ویژه انجمن‌ها و تشکل‌های صنعتی، معدنی و تجاری تبریک و تهنیت عرض نموده، تلاش و همت خود را برای ارتقاء تعاملات سازنده میان بخش‌های دولتی، صنعتگران، معدنکاران، فعالان اقتصادی و نهاد‌های مردمی به کار می‌بندد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده