تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۲
بازدید: ۴۰
کد خبر: ۳۱۴۲۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیش بینی قیمت پپه/ رالی صعودی تازه‌ای در راه است؟

‌می‌متالز - پپه کوین رشد مناسبی را تجربه کرده و دوباره توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. روند صعودی ثابت این ارز دیجیتال از حدود ۰.۰۰۰۰۰۱۱۸۵ دلار به حدود ۰.۰۰۰۰۰۱۳۵۶ دلار رسیده است.

به گزارش می‌متالز، ارز دیجیتال پپه در چند روز اخیر عملکرد خوبی داشته و چشم انداز امیدوارکننده‌ای پیش رو دارد. اکنون، این ارز دیجیتال که ایده آن از یک میم معروف می‌آید، دوباره زیر ذره‌بین فعالان قرار گرفته است.

روند قیمت پپه

قیمت فعلی پپه ۰.۰۰۰۰۰۱ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۸۳,۲۵۴,۸۴۲ دلار است. ارز دیجیتال پپه در هفت روز گذشته تقریباً ۲۰ درصد افزایش داشته و اکنون با ارزش زنده ۵۲۲,۱۵۳,۱۶۹ دلار در رتبه ۷۲ بازار قرار دارد.

در چند روز اخیر، قیمت این ارز دیجیتال توانسته است از سطح مقاومت مهم ۰.۰۰۰۰۰۱۳۵ دلاری عبور کند، که نشان دهنده احتمال تداوم مسیر صعودی آن در آینده است.

فعالیت نهنگ‌ها و تأثیر آن بر قیمت پپه کوین

روند صعودی اخیر قیمت پپه به طور قابل توجهی توسط معامله‌گران و نهنگ‌های بازار، دنبال می‌شود. در حالی که مشارکت آن‌ها می‌تواند در کوتاه مدت قیمت پپه را افزایش دهد، اما ریسک‌های مختلفی را نیز به همراه خواهد داشت.

نهنگ‌های بازار به دلیل حجم بالای دارایی‌هایشان، توانایی تخلیه ناگهانی بخش قابل توجهی از دارایی‌های خود و کاهش شدید قیمت این ارز دیجیتال را دارند. با توجه به داده‌های به دست آمده از Lookonchain، مشخص می‌شود که علاقه نهنگ‌های بازار کریپتو به پپه، رشد بسیاری داشته است.

مشارکت نهنگ‌ها با سرمایه‌گذاری مبلغی در حدود ۱ میلیون USDC، آن‌ها را قادر می‌سازد تا ۸۰۷ میلیارد توکن پپه را با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۰۱۲۳۹ دلار در هر توکن به دست آورند. این حرکت استراتژیک نهنگ‌ها، زمانی رخ می‌دهد که خریداران کوچک به سمت یک ارز دیجیتال هجوم می‌آورند.

عملکرد اخیر پپه، نشان دهنده فعالیت نهنگ‌ها جهت تحریک تقاضا معامله‌گران کوچک‌تر است. این اقدام، مشابه رفتار آن‌ها در ماه جولای است. در حال حاضر، کاربرد این میم کوین محدود است و عمدتا حول محور عرضه و تقاضا سفته بازی معامله‌گران می‌چرخد.

پیش بینی قیمت پپه/ رالی صعودی تازه‌ای در راه است؟

پیش بینی روند قیمت پپه در سال ۲۰۲۳

از زمان شروع معاملات این ارز دیجیتال، قیمت پپه رشدی ۲۵ هزار درصدی را تنها در ۲۰ روز تجربه کرده است. در بازه بلندمدت، قیمت پپه می‌تواند در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۰۸ دلار تا ۰.۰۰۰۰۰۴۵۰ دلار در نوسان باشد.

اگرچه حرکات اخیر بازار، فضایی از عدم اطمینان را به همراه دارد. اما این احساس نیز وجود دارد که پپه ممکن است شاهد رالی صعودی جدیدی باشد. براساس نظر تحلیلگران، تا پایان سال ۲۰۲۳، قیمت پپه به طور بالقوه می‌تواند به بالای ۰.۰۰۰۰۰۴۵۰ دلار برسد.

با این حال، احتمال مواجهه قیمت با مقاومت‌هایی در مسیر صعود خود وجود دارد. این موانع می‌توانند قیمت پپه را تا ۰.۰۰۰۰۰۰۸۰ دلار کاهش دهند. در صورت شروع رالی صعودی، پیش‌بینی می‌شود که قیمت متوسط این ارز دیجیتال در حدود ۰.۰۰۰۰۰۲۶۵ دلار قرار گیرد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده