تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۳۱۵۳۱۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

رشد ۲۰۰ درصدی تولید در دومین کارخانه برف پاک کن کشور

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که تولید در دومین کارخانه برف پاک کن کشور، در سال‌جاری افزایش دو برابری داشته است.

به گزارش می‌متالز، «فضل‌الله رحمتی» مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دومین کارخانه تولید کننده تیغه برف پاک کن در کشور و تنها تولیدکننده ۱۰۰ درصد قطعات برف پاک کن روازنه ۱۰ هزار عدد محصول تولید و روانه بازار مصرف می‌کند.

وی با بیان اینکه این واحد صنعتی از سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون زمینه اشتغال ۸۰ نفر را به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده، افزود: این واحد صنعتی هم اکنون در دو شیفت کاری، سالیانه دو میلیون و ۵۰۰ برف پاک کن تولید می‌کند که قابلیت افزایش ظرفیت هم دارد.

از سوی دیگر، ابراهیمی، مدیرعامل این واحدصنعتی هم با بیان اینکه تیغه برف پاک کن یک قطعه مصرفی است، گفت: کیفیت محصول تولیدی ما علاوه براینکه با نمونه‌های وارداتی برابری می‌کند، استاندارد و ضمانت پس ازفروش هم دارد.

وی تأکید کرد: اگر خودروسازان قطعات مورد نیاز را از تولیدکنندگان داخلی خریداری کنند، هم برای آن‌ها مقرون به صرفه خواهد بود و هم با جلوگیری از خروج ارز، اشتغالزایی در صنایع کوچک و زودبازده افزایش می‌یابد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده