تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۸
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۳۱۵۵۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بانک اقتصاد نوین محقق کرد؛

"ونوین" هم چنان می‌تازد

‌می‌متالز - بانک اقتصاد نوین در پنجمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۲ هزار و ۹۳۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، بانک اقتصاد نوین با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۴۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۶ هزار و ۶۱۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.


بانک اقتصاد نوین در پنجمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۲ هزار و ۹۳۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در مردادماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۵ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۶۳ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.


عمده‌ترین درآمد "ونوین" در مردادماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۲ هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک اقتصاد نوین از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۰ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در مردادماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «خرید دین» و «تسهیلات ارزی» با ۳۴۸ و ۱۵۸ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۲ و ۵ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.


بانک اقتصاد نوین در مردادماه سال ۱۴۰۲ به سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود ۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان سود پرداخت کرده که نسبت به ماه گذشته، با افزایش ۵۰ میلیاردتومانی همراه بوده است. پرهزینه‌ترین بخش از سپرده‌گذاری‌های " ونوین" در مردادماه مربوط به سپرده‌های بلندمدت یک و دو‌ساله است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده