تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۰
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۳۱۶۰۵۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

اصلاح قیمت‌ها منجر به ارایه خدمات بهتر به مشتریان می‌شود

اصلاح قیمت‌ها منجر به ارایه خدمات بهتر به مشتریان می‌شود
‌می‌متالز - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که اصلاح قیمت‌ها منجربه ارایه خدمات بهتر به مشتریان می‌شود، گفت: قیمت گذاری دستوری منجر به زیان ۹هزار میلیاردی ایران خودرو در سه ماهه نخست امسال شده است.

به گزارش می‌متالز، علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو در نشست با صاحبان امتیاز نمایندگی‌های شهر مشهد مقدس که با حضور رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که تداوم قیمت گذاری دستوری منجر به افزایش بیشتر زیان انباشته خودروسازان خواهد شد، اظهار کرد: اصلاح قیمت خودرو علاوه بر ارتقای کیفیت محصولات، افزایش کیفیت خدمات را نیز در پی خواهد داشت.

وی در مورد تامین قطعات خودرو‌های متوقف شده در نمایندگی‌ها گفت: طبق برنامه ریزی باید تامین قطعه این خودرو‌ها ظرف ۷۲ ساعت انجام و ترخیص خودرو صورت پذیرد و این مهم در مورد شهر مشهد که سالانه میلیون‌ها زائر به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند و اقامت کوتاهی در شهر مشهد دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که نمایندگی‌های ایران خودرو همکار و پشتیبان این شرکت هستند، تاکید کرد: در پی رفع دغدغه‌های این همکاران مان هستیم و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه در اسرع وقت اجرایی می‌شود.

وی با بیان این که توزیع جغرافیایی نمایندگی‌ها باید به گونه‌ای باشد که دسترسی مشتریان در همه جا و در کم‌ترین زمان امکان پذیر باشد، تاکید کرد: آن چه برعهده ایران خودرو است، ارتقای کیفیت قطعات است و تا پایان فصل پاییز برنامه ارتقای کیفیت تعدادی از قطعات اجرایی می‌شود و از سوی دیگر پی گیر برخورد با قطعه سازان غیرمجاز از طریق نهاد‌های ذی ربط هستیم تا از این طریق خسارتی به مشتریان وارد نشود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده