تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۳۵۶
کد خبر: ۳۱۶۶۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پیامی، فرا رسیدن اربعین حسینی را به تمامی انسان‌های آزاده جهان، به‌ویژه شیعیان و پیروان آن حضرت تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام مهندس علی محمدی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

سلام بر حسین، سلام بر اربعین و زائرانش که اندو‌ه‌های دل را، به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند.

اربعین حسینی؛ میعادگاه تجدید میثاق با حریت و آزادگی است که امروزه با حضور حماسی و میلیونی دلدادگان آل الله (علیه السلام)، بویژه ایرانیان عاشق آقا اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان حضرت رسول الله (ص) در راهپیمایی این روز بزرگ به سوی کربلای معلی به حماسه پرشور معنوی، مذهبی و فرهنگی بدل شده است.

اربعین حسینی تنها پیاده‌روی به سمت کربلا نیست، بلکه یک پیام اجتماعی و تمدنی است که به همه نسل‌ها درس آزادگی و پایمردی می‌دهد.

مجموعه شرکت فولاد اکسین خوزستان سال‌ها است که در مرز شلمچه افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی را داشته تا سهم کوچک و وظیفه خدمت به زائران در این حرکت بزرگ که جلوه‌هایی زیبا از وحدت مسلمانان در سطح جهان است را، ادا کند.

اینجانب فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و ۷۲ تن از یاران گرانقدرش را به پیشگاه حضرت حجت (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم شهید پرور و ولایتمدار خوزستان تسلیت عرض نموده و امید است همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در عرصه‌های مختلف زندگی باشیم.

علی محمدی
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده